Routine begint te wennen. . . . - Reisverslag uit La Goulette, Tunesië van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Routine begint te wennen. . . . - Reisverslag uit La Goulette, Tunesië van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Routine begint te wennen. . . .

Door: Stef

Blijf op de hoogte en volg Stefan

17 Augustus 2010 | Tunesië, La Goulette

Hier een berichtje uit tunesie,
het is hier erg warm en benauwd, dit heb ik aan den lijve kunnen ondervinden toen we vanmorgen gingen touw trekken, om de bevrijdingsdag van Indonesie te vieren, na 4 rondes waren de engeniers en de dining room over ( waar ik dus ook aan mee deed) en we hadden gewonnen :). was wel leuk, maar ook erg warm.
Voor de rest gaat alles hier prima en ik heb bijna geen slaap meer nodig tussen de middag.
Ik heb inmiddels al mijn uniformen binnen, een dag-, avond-, en gala uniform. Fotos maken lukt hier wel alleen het uploaden gaat gewoon niet want het internet is gewoon echt te traag.
Ik heb ook steeds meer tijd tussen de middag om aan land te gaan, geen curssusen of slapen tussen door.
Er is inmiddels een nieuwe Dining Room Manager, uit India een hele leuke vent, strikt, maar leuk :).
je moet je hier trouwens gewoon gedragen, zo heb ik vanacht onder vonden, was een feestje aan de gang hier verder op in de hal, dat was iets te luid, 1 x gewaarschuwd, niet luisteren? nou pak je spullen dan maar, je gaat morgen naar huis. . . .. opgelost.
Voor de rest ben ik verantwoordelijk voor mijn eigen sectie in het restaurant, en dat gaat ook steeds beter.
Ik heb niet echt veel meer te vertellen, en ga dus maar stoppen.
Wederom bedankt voor alle leuke berichtjes. . .
Groetjes,
Stef

  • 17 Augustus 2010 - 21:50

    Papa/mama:

    Hey kanjer,

    zit net te kijken is er nog niets, papa komt binnen en ik kijk weer, heb je net een stukje geschreven. Wat goed dat het steeds beter gaat en dat je went aan het ritme van de dag.Dat naar huis gaan geldt dat voor personeel of gasten? Ik hoop dat je je daar niet mee inlaat, want dat is niet zo goed voor je cv, maar dat is denk ik bij jou niet van toepassing toch? Dat touwtrekken gebeurde dat op de boot en was er nog een prijs aan verbonden? Gratis drankje, hahaha!!! Hoe gaat het met de zee benen geen last? Als je van boord stapt zal dat wel vreemd zijn en nog een beetje na deinen denk ik. Je hebt al wel veel gezien neem ik aan en maak je veel foto's, misschien kan je aan wal eens een internet cafe opzoeken en dan wat doorsturen lijkt ons wel leuk ;)
    Hier alles ok, oma krijgt van de week een bloedtransfusie om haar bloed weer een beetje op peil te krijgen, we hopen dat ze daar van opknapt. Verder geen nieuws. succes daar en heel veel knuffels van ons,
    Papa en Mama

  • 18 Augustus 2010 - 10:31

    Liselotte:

    He Stef,

    Klinkt allemaal super! Wat een ervaringen allemaal weer.. en wat moet je aanpoten zeg! Leuk om te lezen wat je allemaal doet en meemaakt...

    Geniet er lekker van!

    Liefs, Lot

  • 20 Augustus 2010 - 20:59

    Ramon En Stella:

    Hey pik!

    super hoe het allemaal gaat!! vond het super om je gister even aan d tel te hebben en ff te horen dat alles goed gaat met je... is nu vrijdag avond en we zijn net terug uit duitsland en moet zeggen dat het wel verdomde stil is voor een vrijdag avond zo zonder jou...

    doe voorzichtig en hoop snel weer wat van je te horen of te lezen!!

    take care and we miss and love you...

    ooh en voor karin: nee die feestjes doet ie niet daar die heeft ie alleen maar hier met ons....;) dus nu niet....;) haha

    xx

  • 22 Augustus 2010 - 06:44

    Mik:

    Hoi Stefan, hoe gaat ie?
    Ik zie of hoor niets meer van je, ik denk dat jouw mailtjes niet doorkomen. Kun jij daar iets aan doen?? Gr. Mik

  • 23 Augustus 2010 - 04:39

    Arnee:

    hee stefan,

    leuk om je verslagen te lezen hoor !! een geweldige ervaring weer voor je

    gr
    Arnee

  • 26 Augustus 2010 - 02:15

    Zusie:

    hee lief broertje van me,

    Heb je het een beetje naar je zin daar op die boot?? Mis je ons al een beetje? Mij mis je natuurlijk al heeeeeeeeeel erg.
    Zeker al veel aan land geweest en daar de toerist uitgehangen!!
    Nou heel veel plezier nog.

    X je zusie

  • 09 September 2010 - 07:21

    Tante Marian:

    Hé beer(tje),
    een tijdje (4 wk) uit de lucht vanwege onze vakantie in Fr. Gisteravond (woe.8-9) weer thuisgekomen in een regenwaterhozend NL. Wel een tegenvaller dat weer als je uit de 28-30 gr. komt. Dus de komende dagen: caravan uit- en opruimen, wassen, boodschappen doen, een bbq op m'n werk en natuurlijk bij oma op bezoek in het ziekenhuis en niet te vergeten onze kleintjes bezoeken. Daarna ... zijn we weer aan rust toe maar we moeten weer een jaartje wachten. Maandag roept de plicht weer en moeten we weer aan het werk.
    Blijkbaar ben je hééél druk want in Amerika was je meer up-to-date met je verslagen, maar ik hoor regelmarig van mama hoe het met je gaat.
    Nou jong, keep up the good spirit en laat ze daar een poepie ruiken van de NL-werkmentaliteit! (Ben ik niet bang voor met jou!)
    Lieve groeten en een dikke knuf van
    je tante (en oom natuurlijk)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 48181

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: