nog minder dan 24 uur - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu nog minder dan 24 uur - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

nog minder dan 24 uur

Door: Stef

Blijf op de hoogte en volg Stefan

22 Juli 2010 | Nederland, Hoofddorp

He,

Ten eerste:

Milaan was helemaal Super, bijna 45 Km gelopen, maar ach wel een gave stad :)

Ten tweede:

Nou het komt dan nu echt wel dichtbij. Spulletjes klaar om in te pakken, Hostel voor de eerste 2 nachtjes in Barce geboekt, naast de haven( hoe toepasselijk :P ), een e-reader gekregen van me ouders.

Ik ben er helemaal klaar voor, en heb er Super veel zin in. Maar het zal toch wel even lastig worden zonder Ramon, Bastienne, me ouders en de rest van de familie. Maar ik zal jullie allemaal up to date houden via deze site.

Mochten jullie me boot willen volgen dan heb ik hier een handige link:

http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shipdetails.aspx?MMSI=246028000

(klik op de coördinaten om te zien waar het schip vaart)

(PS. Bijl, bedankt voor het uitzoeken)

Voor de rest heb ik niks byzonders te schrijven, ik zal zondag over mijn belevenissen in Barcelona vertellen

Liefs,

Stef


  • 22 Juli 2010 - 22:00

    Peter:

    Hoi Steef, we zullen je zeker volgen.
    Veel succes en geniet van de trip en het werk natuurlijk.
    Groeten uit Santpoort Noord.

  • 22 Juli 2010 - 22:41

    Mam:

    Hey Liefie,

    We zullen jou ook erg missen natuurlijk ;) maar gunnen je van harte deze geweldige ervaring, dit is de kans van je leven en je bent nog jong dus genieten maar zeggen we dan.
    Morgen zullen we (ik) wel een doos met tissues nodig hebben maar ga me natuurlijk tegenover jou wel proberen groot te houden (denk niet dat dat gaat lukken) maar proberen kan altijd ;) Fijn dat je nog even bij Oma langs bent geweest, ze is zooooo trots op je, en wij ook natuurlijk. Nou de laatste loodjes en dan klaar voor take off. We houden van je kanjer kusssssss Mam en pap

  • 23 Juli 2010 - 09:24

    Marijke:

    wel spannend allemaal. lijkt me onwijs leuk op een cruiseschip.
    ik heb nu een ander emailadres het is marijke.boelens@gmail.com op het andere email adres heb ik me afgemeld.

    gr mar

  • 23 Juli 2010 - 13:32

    Marije Kerseboom :

    Heey Stefan!
    Kregen net deze link door van Bastienne!

    Heel veel succes!
    Doe voorzichtig en kom gauw weer terug! :P
    enn natuurlijk heel veel plezier! Geniet :P

    Liefs Marije
    (vriendin Bastienne)

  • 23 Juli 2010 - 14:04

    Margreet:

    Heee Stefan,

    Hou ons thuisblijvers op de hoogte he!!!....,heel veel plezier!!

    Groetjes,X,Ton,Margreet,Joey en Berry

  • 23 Juli 2010 - 16:36

    Bul:

    He Stefan.
    Nog veel plezier de komende twee dagen in Barcelona. Daarna begint het harde werken. Het zeeziek rije plekje ken je al, het beste menu tegen zeeziekte is een echt engels ontbijt. Als je een Wagenborg bootje tegenkomt, gewoon wijken want die jongens zien niets en gaan gewoon door

  • 24 Juli 2010 - 09:06

    Stephen:

    Had je nog geen succes gewenst voor je lange reis, foei! Echt een prachtige kans die je pakt, een unieke ervaring. Hou ons op de hoogte!

  • 24 Juli 2010 - 14:08

    Mik:

    Hoi Stefan, heb je Barcelona al onveilig gemaakt. Veel plezier nog!!!!!!!!!!!! Kus Mik

  • 24 Juli 2010 - 19:29

    Jan Louman (dad Sam):

    Hoi Stef wat een gedoe zeg, visa en inentingen en dat alleen maar voor een wat groot uitgevallen rondvaart boot. Wat? o, o is het en cruiseship! ik dacht dat cruisen iets van onze gay vrienden was. Maar nu even serieus (moeilijk woord nog voor mij). Ik vind het geweldig wat je gaat doen en ben ook een beetje jaloers. Leuk dat ik jou en je ouders nog even heb gesproken in Tempo Doeloe.Je wordt nu ons eigen ketelbinkie. Wij(Susan en ik)wensen jou een behouden vaart en kijk voor de zekerheid even waar de peddels en de opblaaseendjes liggen. Groetjes uit Amsterdam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 422
Totaal aantal bezoekers 48146

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: