Chaos - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Chaos - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Chaos

Door: Stef

Blijf op de hoogte en volg Stefan

27 Juli 2010 | Frankrijk, Cannes

Zo nu ff 10 min me blog bij werken.

Ik ben gister aan boord gegaan aandit gigantische schip. En movht na wat informatie gekregen te hebben en me maten op te hebben genomen, gelijk aan het werk voor de lunch.

Er zijn veel nederlanders en spaanse aan boord. maar ook wat russen en joodse mensen. die allemaal hun eigen wensen hebben.

Maar het dinner spande de kroon, het was zo druk en zo ongeorganiseerd. Het was gelukkig nog nooit eerder voor gekomen. maar het moest wel perse op mijn eerste dag gebeuren, veel mensen moesten 3 kwartier tot een uur wachten, wat erg ongebruikelijk is. mar goed na veel geklaag aan te hebben gehoord en alles geprobeerd te sussen, ben ik om 00:30 naar bed gegaan om om 6:30 weer op te staan. kort nachtje dus vandaag, maar vanavond gaat het vast beter.

Nou ik moet over 8 min al weer beginnen dus ik ga er weer vandoor.

Tot snel,

en iedereen bedankt voor jullie leuke berichtjes

Kus

Stef

  • 27 Juli 2010 - 10:42

    Papa:

    Dat je dat voor elkaar gekregen hebt,nooit hebben de mensen zolang moeten wachten en jij bent aan boord en ......,hou je haaks en we lezen wl weer wat.
    Ps.mama en tante Ellen zijn vanochtend voor 2 dagen naar Maastricht vertrokken.tot schrijvens.groetjes Papa

  • 27 Juli 2010 - 12:28

    Bastienne:

    Hey!
    Hier even een berichtje van de andere kant van de wereld :P
    Ook hier kan ik je gewoon volgen :-)
    En jeeeeetje wat een start zeg.. Maar goed, het nu alleen nog maar beter (toch... hoop ik wel :P)

    Succes!

    Liefs uit Thailand

    Ps. in je mailbox staat een uitgebreid verslag van mijn eerste dagen ;) XXX

  • 27 Juli 2010 - 21:04

    Peter:

    Hoi man, ja ja wat een start en zoals je pa alzegt, dat heb je weer mooi geflikt, ha ha.
    Nou zoals ik al vaker geschreven heb van werken onder druk zijn jullie Wabekes niet vies, jij zeker bent geboren om te organiseren, dus ... laat ze maar eens wat zien.
    Het gaat je goed .... Groeten uit Santpoort Noord.

  • 28 Juli 2010 - 12:07

    Jan Louman (dad Sam):

    Het geeft toch wel weer te denken dat dit nu net weer gebeurt als jij aan boord bent.Maar vanaf nu kan het alleen maar beter gaan toch? Nou groetjes van ons en nog veel plezier op de Beereboot.

  • 29 Juli 2010 - 15:12

    Cees / Hetty:

    Je hebt het inderdaad snel voor elkaar om oeral chaos te creeëren. :-)
    We reageren wat laat omdat we zelf een paar dagen weg waren. We hopen dat je het nu allemaal wel onder controle hebt. Al zeeziek geweest??
    Veel succes met de klus, en we wachten op je volgende bericht.

  • 29 Juli 2010 - 21:59

    Papa/mama:

    Sefan van harte gefeliciteerd met je 25 ste verjaardag je zal niet vaak een verjaardag hebben met zoveel gasten,geef iedereen een drakje en welterusten,kus
    mama en papa

  • 30 Juli 2010 - 08:59

    Ellen:

    Hi Stef,

    super cool dat je weer op een boot zit...hebben ze nog een plekje voor mij vrij? Heel veel succes met je eerste week!

  • 30 Juli 2010 - 08:59

    Stephen:

    hey jij met je PB kwaliteiten moet dit toch gewoon op kunnen lossen ofniet dan?? hahaha
    succes
    en ik heb je fotos niet gekregen.... heb je ze wel verstuurd??

  • 30 Juli 2010 - 15:49

    Oom Rien Tante Riet:

    Stefan van harte gelukgewenst met deze "varende verjaardag"
    Een feestje zit er niet in,maar in gezondheid kan je je verjaardag en thuiskomst tegelijk vieren.
    Het is al weer een paar dagen geleden dat je ,met het schip,of de boot, het ruime sop koos.Saai is het tot nu niet geweest!!!
    Misschien is het een probleemloze werkdag vandaag.
    Hartelijk gegroet vanuit Zeeland,

    oom Rien en tante Riet.

  • 01 Augustus 2010 - 18:04

    Tante Marian:

    Hey jochie,
    ik sluit me aan bij alle andere reacties, wat een start zeg! Onze felicitaties voor je verjaardag hebben we per sms verstuurd.
    Houd de (vr)etende meute daar onder controle, ze worden er toch alleen maar dik van! En van wachten is nog nooit iemand dood gegaan.
    Kan je met je zere teen wél in je werkschoenen?
    Zo'n zakkenroller maakt je wél in één keer volwassen of heb je nóg meer ervaring nodig?
    Oppassen dus bij het van boord gaan in voor jou vreemde steden!
    Knuf, je tante M

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 48190

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: