zit je dan, in Alabama - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu zit je dan, in Alabama - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

zit je dan, in Alabama

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

18 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ik ben weer begonnen aan een nieuwe assigment, in alabama. Op een kleine community, ongeveer 120 residents.

maar wel erg knus en een warm welkom. iedereen wil weten van de tulpen en de kanalen. erg leuk.

ik moet hier helpen in de keuken en diningroom. bestellen, werkschema maken, serveren, koken.

was ff een korte update van wat ik hier uitvoer.

ciao,

stef

  • 18 Oktober 2007 - 08:36

    Pap-Mam :

    Weer een mooie uitdaging,Stefan, het ziet er naar uit dat dit wel even zal duren.?
    We hebben gisteren mijn verjaardag gevierd erg gezellig en veel gelachen.
    leuk dat je nog even belde.
    De koi's doen het prima, en Hans is blij met de andere vissen in zijn vijver.
    We zullen je foto's scannen(jetski) en opsturen.
    Ik heb een afspraak gemaakt(APK) voor je auto, waarschijnlijk alleen nieuwe banden.
    Hou je haaks, doe alle bekenden vooral KG de groeten, en we zien je volgende berichtje tegemoet,

    Papa en mama.

  • 18 Oktober 2007 - 11:07

    Peter:

    Hey die Steef, alles kits zie ik enne ..... het gebak en de hapjes waren gisteravond weer erggggggggggg lekker.
    Omdat jij er niet bij was hadden we zelfs tot ongeveer 12.00 nodig om de schaal leeg te krijgen, het was ook erg gezellig (zoals gewoonlijk).
    Vandaag ga ik mijn nieuwe TUUT ophalen en die "ouwe mannen bak" heb ik maar ingeruild, ha ha.
    Gistermiddag ben ik nog even op het circuit geweest, een (andere) vriend van me was daar aan het scheuren in een oude BMW 5 serie, ik mocht een "heat" meerijden, wouwwww dat gaat echt KNOERTHARD hoor, wel erg leuk.
    Groeten aan iedereen van ons en ........... je weet wel.
    Peter.

  • 18 Oktober 2007 - 15:48

    Zusie:

    hee ste fan wabeekie egghead,
    hahahaha.
    Hoe is het weer daar in alabama??? Heb je nieta al je zomerkleding meegegeven aan ons. Heb je nog naar die schoenen gekeken???? Maat 40 he, misschien kunnen ze ze bestellen.
    Ik heb het heel erg naar mijn zin in het AMC. Maar het is nog wel vermoeiend hoor. Ik lig iedere avond vroeg op bed!!
    Verder heb ik niet veel meegemaakt.

    heel veel liefs je zusie!!!
    en de groetjes van Felix

  • 27 Oktober 2007 - 10:43

    Mam:

    hey kanjer,

    hier zijn dan eindelijk de foto's van jouw jetski ervaring ik hoop dat je ze goed vindt, je moet ze anders alleen nog bij het juiste bericht plaatsen.

    verder ales goed?

    hier wel, we gaan vanaaf naar Jeroen voor zijn verjaardag. we spreken je snel

    dikke knuf van ons
    Pap en mam

  • 28 Oktober 2007 - 11:14

    Tante Marian:

    Hy Steef,
    Eindelijk weet ik nu wie die blonde schoonheid is, goeie smaak hoor! Veel plezier samen!
    Ik ben even "uit de lucht" geweest, ik ben net terug uit Zeist waar ik 10 dagen op de kinderen van Sander en Alice heb gepast. Heel vermoeiend, maar ook heel leuk! De opmerkingen van de kinderen varieerden van "stomme oma" en "echwel oma"(Sabine, nog geen 2,5 jr) en toen ik de bus van de naschoolse opvang inhaalde zei Joris (4 jr) "cool oma"!
    Ik ben net thuis gekomen en kan eindelijk in alle rust m'n krant lezen, ook weer lekker hoor!
    Morgen begint mijn full-time week van werken, want mijn collega is op huwelijksreis, dus weinig tijd om bij te komen!
    Heb je het een beetje naar je zin in je nieuwe assignment? En waar is KG gestationeerd? Lang leven de tijd van mobiel en internet, jullie communicatiemogelijkheden zijn natuurlijk talloos.
    Het grote aftellen is nog niet begonnen maar je tijd schiet al behoorlijk op. Ik begreep van je ouders dat je na afloop van je stage meteen op wintersport gaat, mooie kans jongen en gaat KG ook mee? En met de Kerst lekker thuis, daar zal je je best op verheugen!
    Gelukkig is oma ook weer thuis en ze zegt dat het goed gaat, daar vertrouwen we dan maar op.
    Ome Wim is lekker een frisse neus op het hockeyveld aan het halen, hij moet een wedstrijd fluiten en zelf ook nog spelen.
    Ik duik zo voor een paar uurtjes mijn bed in om bij te slapen en energie op te doen voor de nieuwe week.
    Zo, dit was het weer zo'n beetje, de groetjes van ons beiden,
    tante Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 48187

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: