The End . . . - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu The End . . . - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

The End . . .

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

22 December 2007 | Nederland, Amsterdam

jaja ik ben al weer lekker aan het aklimatiseren :S of zoiets :).

van de week gingen KG en ik ergens wat eten en het was toch zo raar dat ze ineens nederlands tegen je beginnen te praten. maar ja zal wel weer moeten wennen.

ik ben een beetje inspiratieloos.
helaas.

vandaag komen rianne en samantha terug. en jory komt vlak voor kerst thuis.

en in het nieuwe jaar gaan we lekker stappen van de borg die we terug hebben gehad. al weet ik niet of we die terug hebben gehad ;). ik hoop het ;)

nou bij deze wilde ik iedereen bedanken die een berichtje heeft geplaats de afgelopen 10 maanden. het haalde iedere keer toch een stukje thuis naar de states.

BEDANKT!

En ik ZIE jullie snel

groetjes,

stefan

  • 22 December 2007 - 20:14

    Sam:

    Nou de borg hebben we 600 terug gehad van de 1000 omdat er bij jullie bed nogal diepe groeven in de vloer zaten van het bed.... maar we hebben dus nog genoeg over om zeker te feesten!!! :D
    Ik ben idd thuis en ook bij mij hingen er vlaggetjes voor de deur :D Nu aan mij de taak om ook te aclimatiseren!!!
    Spreeek je snel Dikke kusz

  • 22 December 2007 - 20:35

    Peter:

    Hoi, geweldig om weer veilig en wel thuis te zijn, ja toch.
    Zien je snel, groeten uit Santpoort Noord.
    Ellen, Jeroen en Peter.

  • 23 December 2007 - 05:14

    Raoul:

    pfff jullie zijn allemaal gezellig in nederland!!! k wil ook me familie zien... maja ik heb je kado vergeten aan sam mee te geven lkkr slim weer van mij :s
    mazelsss

  • 23 December 2007 - 22:55

    Lot:

    Lekker dat je er weer bent! In t nieuwe jaar gaan we gezellig even wat drinken, goed? Geniet lekker van de kerst met je familie en alvast alle goeds voor 2008.
    dikke kus vanuit Toronto,
    Lot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 48183

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: