Helemaal zin in December! ! ! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Helemaal zin in December! ! ! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Helemaal zin in December! ! !

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

16 November 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jaja nog minder als een maand en ik ben klaar met me stage, en over 5 weekjes ben ik weer thuis. Gaat echt zo snel allemaal nu.

Ik heb van de week samen met KG Vip kaartjes gekocht voor Tiesto die is 2de kerstdag in Heerhugowaard. Ben dan toch bij KG dus dat komt mooi uit.

En vanavond gaan we waarschijnlijk 3 daagjes Düsseldorf boeken om daar met Oud en Nieuw te zijn. Dan gaan we naar Sensation White. Die ik helaas dit jaar in Nederland heb moeten missen.

(moet alleen nog witte winter kleren halen,
in de zomer is dat iets makelijker.)

Zoals jullie lezen heb ik al weer genoeg te don wanneer ik weer terug ben in Nederland. En heb er helemaal zin in.

O en als ik véél eerder klaar ben als de 21ste van december, ga ik me vlucht om boeken om eerder naar huis te komen. Geef toch alleen maar geld uit dan, en er komt niks meer binnen. Haha.

Nou dit wilde ik ff kwijt. (ff Jaloers maken) haha,

Tot over één Maand!

Stef

• 16 November 2007 - 09:48

Mam:

Hey man,

Jaja, wij zijn ook aan het aftellen hoor!!!!!!;)We zullen blij zijn dat we je weer in december in de armen kunnen sluiten en je weer lekker thuis bent bij je papsi en mams. Leuk dat je naar Dusseldorf gaat, zal ook wel een stuk kouder zijn. hahah.Zal wel fijn zijn als je eerder thuis kunt komen, maar aan je planning te zien heb je het wel druk, zien we je nog wel dan?;)

Tante Ellen, Angelien en ik hebben het heel gezellig gehad in Engeland, hebben veel gelachten en ontzettend genoten op de boot van de hoge golven, het was af en toe net, als we in bed lagen, of je gewichtloos was en dan weer of je heel diep in je bed gedrukt werd, maar dankzij de primatourtjes geen last van zeeziekte gehad gelukkig:)

Vanavond de verjaardag van Mik 60 60 60 60 vieren. en Morgen gaan we met de tennis vrienden (met z'n 10en) naar Vught om wild te eten in een van der Valk hotel, en blijven daar dan ook slapen, Jan en Trudy Windt rijden gezellig met ons mee, dat is voor Jan Windt ook wel ontspannend. Marieke en Felix passen dan op Kyra.

Papa is woensdag avond even ;) naar Zeeland gereden om de koelkast, wasmachine, en vaatwasser van Marieke weg te brengen en gisteren (donderdag) moest hij weer vroeg naar Hengelo en Winterswijk. Hij heeft dus weer heel wat kilometers af gelegd. Hij is ook langs mevr. en Men. Bergijk geweest,(waar we het huis van hebben gekocht)stelden ze zeer op prijs, die zijn ook al allebei 80, maar het gaat heel goed met ze.

Wil je a.j.b. toch nog even proberen of je bij de Wall-mart zo'n tas kunt kopen, zou dat erg fijn vinden (ze staan bij de toiletartikelen) anders moet je het even vragen, please please please.

Volgend weekend, plus maandag en dinsdag, gaan we gezellig met Peter en Ellen weg naar Duitsland, we hebben er erg veel zin in, ook voor Papa weer even een beeetje ontspanning, na alle behang, laminaat, en verhuis perikelen en z'n gewone werk, ik vraag me wel eens af hoe hij het volhoudt?

Ik ga vandaag eindelijk de foto's van de vakantie uitzoeken en bestellen, we zijn alweer meer dan 5 weken terug van vakantie, ik schaam me hoor, maar ja weinig tijd gehad, dus het moet vandaag echt gebeuren.

Nou verder hebben we hier niet meer te vertellen, alles gaat goed en het wordt hier nu toch wel echt een beetje winter, we hebben al flinke nachtvorst gehad afgelopen 2 dagen, dus krabben maar :) verder zijn er in Duitsland en Oostenrijk al heel veel skipistes geopend dit weekend want er is al meer dan 1,5 meter sneeuw gevallen daar, mooi he.

Nou liefie, nog even en dan................? ben je weer lekker thuis, hele dikke kuss van ons
    Pap en Mam

• 16 November 2007 - 16:51

Peter:

Hoi, even stiekum onder de baas zijn tijd, hij kijkt nu toch even niet, he he.
    Het is hier echt lekker koud, in ieder geval koud genoeg voor de VETBOLLEN en andere winterse vogelartikelen, goed voor de omzet, gniffel gniffel.
    Ook wij hebben er zin in (om naar Duitsland te gaan met je ouders) en gaan er een paar mooie dagen van maken.
    Nog even volhouden en dan is het weer terug naar HOLLAND.
    Zie je gauw weer, groeten en de rest weet je wel.
    Peter.

• 19 November 2007 - 18:20

Zwaan:

wat lees ik nu jullie kaartjes gekocht??????????jantineheeft ze gehaald en betaald,zo veel kilometers van ons vandaan en nog zetten jullie ons aan het werk ha ha ha ha.groetjes uit langedijk

• 19 November 2007 - 19:10

Stef:

haha ok zwaan,

we hebben kaartjes door jantine laten halen voor tiesto.

zo goed ;) ???

hahah

• 20 November 2007 - 12:30

Tante Marian:

hé krullebol,
    proef ik een beetje "laatste loodjes" in je verhalen? Nu het einde van je stage nadert begin je het misschien een beetje zat te worden? En vooruit kijkend naar al die uitstapjes is natuurlijk ook leuk! Begrijp ik hieruit dat aansluitend een wintersportvakantie in Amerika van de baan is? Je ouders zullen blij zijn dat je nu zoveel thuis zult zijn(?!) met de feestdagen. Vliegen jij en de anderen gezamenlijk terug, in ieder geval KG?
    Je hebt gelijk om je (zuur?) verdiende centen in je zak te houden, kan je het hier in Nederland lekker uitgeven! Doen jullie nog iets aan Sinterklaas, bijv. een klein cadeautje met een gedicht of sla je het voor dit jaar maar een keertje over?
    We hebben rond de kerst lekker veel vrije dagen dit jaar zodat we, als het lukt, het iedereen naar de zin kunnen maken.
    De moeder van ome Wim wordt 2e kerstdag alweer 90 jaar en dat gaan we met een brunch bij vdValk in Haarlem vieren (de meesten wonen daar toch in de buurt). Hoe we de andere dagen gaan invullen weten we nog niet, heeft ook met de afspraken van de kinderen te maken.
    Nou Stef, nog even doorzetten en de weken vliegen zo weer voorbij en ben je weer lekker thuis achter de bruine boterham met kaas!
    Veel liefs en hartelijke groeten van
    tante Marian en ome Wim.