Nog minder dan een weekje werken. . . - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Nog minder dan een weekje werken. . . - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Nog minder dan een weekje werken. . .

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

03 December 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja ja, Zondag ga ik al weer naar Chicago en dan ben ik daar nog maar voor 5 daagjes.

Vrijdag om 17:25 vlieg ik naar London. en zaterdag morgen ben ik in Amsterdam, (eigelijk gewoon Haarlemmermeer en geen Amsterdam maar goed).

12 december is de dag dat ik me diploma krijg, en dan nog 2 nachtjes en dan ben ik weer thuis.

Voor de rest moet ik nog 4 daagjes echt werken deze week de andere 2 ben ik vrij, dus ik ga misschien nog wat leuks doen.

nog ff doorbijten en dan ben ik weer in NL. Tis namelijk erg saai op deze comunnity.

Voor de rest heb ik weinig,


Tot Zaterdag 15 December

Stef

  • 03 December 2007 - 19:32

    Papa Mama:

    Stefan,
    Zondag met Ger en Gerda(Callantsoog)naar de Kerstmarkt, bij DE Boet in Hoogwoud geweest leuke dinge voor "onze kerst"
    Even volhouden en dan kunnen we samen(met jouw ervaring)een Kerstmemu(tje) samen stellen.Met veel tafellinnen, glaswerk,een ijzercollectie,wijn
    en lekker eten.
    groetjes, je laatste lootjes.
    Papa en Mama.

  • 03 December 2007 - 20:44

    Margreet:

    Heeee Steefje,

    Het wordt inderdaad weer tijd dat je deze kant op komt,nou nog effies,en dan zien we elkaar vast gauw weer een keer.
    Groetjes,X,Margreet and the rest of the family!!!

  • 03 December 2007 - 23:05

    Peter:

    Hoi Steef, ja ja nog even volhouden en dan kunnen ook wij je weer de hand drukken. Ik geloof dat het lang genoeg geweest is, is 't niet.
    Veel ervaring opgedaan en keihard ervoor moeten werken, maar nogmaals ...... dat is je met de paplepel wel ingegeven!! Wij vinden het maar wat mooi dat je dit hebt volbracht, deze uitdaging was niets teveel voor jou.
    Ik (wij) heb(ben) met veel plezier al jou berichten gelezen en begrijpen best dat het zo af en toe wel moeilijk geweest moet zijn om maar weer wat op te schrijven voor die veeleisende mensen uit Holland, ha ha.
    Deze ervaring staat natuurlijk geweldig goed in jou CV, iets om werkelijk TROTS op te kunnen zijn, wij zijn het in ieder geval!!!!!!!
    Groeten en tot gauw, Ellen en Peter.
    o ja, vorige week GEWELDIG genoten met jou ouders in het Zwarte Woud (Duitsland), lekker eten, drinken en relaxen.
    Doeiiiiiiii.

  • 06 December 2007 - 11:40

    Tante Marian:

    Hai Steef,
    succes met je laatste loodjes! Vanmiddag ga ik naar Haarlem en vanavond ga ik met je moeder "het schip in" naar NewCastle als cadeautje voor mijn verjaardag. We verheugen ons erop, de zussen op stap!
    Hebben jullie de huur al opgezegd van het appartement of is dat voor de volgende stagiaires? Wat doen jullie met de gekochte potten/pannen c.q. beddengoed e.d.? Overdoen aan de volgende of verkopen daar?
    Zijn benieuwd naar al je verhalen en zullen blij zijn als je weer als 'verloren zoon' thuis bent!
    Hartelijke groeten en goeie thuisreis,
    je tante

  • 07 December 2007 - 11:52

    Papa:

    De Finale,
    Stefan,
    Je laatste werkdag
    De laatste lootjes, hiermee sluit je een mooie periode af, het wordt nu nog een soort hink-stap sprong, Vandaag(laatste werkdag) Zondag(Chicago)Woensdag(getuigschrift)Vridag volgende week(jump via Londen naar Hoofddorp)
    We zijn in afwachting.........!!
    We proberen zondag nog te bellen,
    Groetjes aan iedereen, vooral aan KG
    Papa-Mam.

  • 09 December 2007 - 12:14

    Lous:

    heej lieverd, wat lekker dat je al weer bijna naar huis komt. hoop dat je wel een hele leuke tijd hebt gehad! maar aan je verhalen te lezen, denk ik van wel.
    hopelijk tot snel,
    veel liefs en een dikke kus, lous

  • 14 December 2007 - 11:13

    Tante Marian:

    Stefan,
    alvast voor morgen:
    WELKOM THUIS !!!!!!!!!!!!!
    je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 48190

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: