Foutje, moet kunnen toch? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Foutje, moet kunnen toch? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Foutje, moet kunnen toch?

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

08 November 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een erg gezellig weekendje in chicago, veel alcohol en late nachten(vroege morgens). Helaas zonder KG want die komt dit weekend pas weer naar chicago. Lopen we elkaar net mis en zie ik er pas weer in december :(

Ging ik vol overtuiging naar Midway airport, kwam daar om 05:45 aan, en moest wachten tot 06:30 tot er iemand bij de check in balie was, ik geef me pasport en me ticket, zegt ze je moet op O'Hare zijn. SLIK! Dat red ik dus nooit meer me vlucht was over een uur.

Ik wéér in de taxi en op naar O'Hare, kom daar om 07:45 aan (vlucht al gemist) ik naar de balie, ja je kan met een andere vlucht mee vertrekt over 45 min, maar dan moet je eerst je ticket vrij laten geven door de andere maatschappij, ik rennen naar de andere hal, Natuurlijk kan ook niet anders, Een Vet Lange rij. Nou die vlucht was ik dus ook te laat om in te checken. O, ok, op standby voor de vlucht van 13:10. pffff was pas 08:30. eerst maar ff ontbijten dan maar. na een Cinnabon roll en een jus. op naar de gate, beetje internetten en wachten.

Ja hoor toe maar half uur vertaging, Wat zegt u, knipper een keer met me ogen en Nog 30 min erbij.

Ding Dong, Mister whàbiekie,

Gelukkig ik kon met de vlucht, eindelijk om 14:20 stegen we op en op naar Nashville. Kwam er om 16:00 aan. Eindelijk.


En daar zit ik nu, Midden in een verbouwing, te helpen in de dining room.

Kortom Het was me weer een dagje. Echt weer een Stefan Actie, zoals Ramon zou zeggen.

Tot Snel,

Stef

  • 08 November 2007 - 16:50

    Zusie:

    HAHAHAHAHAHA, ik wist dat het een keer zou gebeuren, alleen EGGHead miste nog.
    Volgende keer moet je ook beter kijken he, op je ticket. Maar gelukkig ebn je toch nog goed aangkomen, alleen wat later.

    Liefs je zisie

  • 08 November 2007 - 18:17

    Mam:

    Hey Jantje de Boer,

    hoe kan dat nou weer? Het zal Jantje de Boer niet wezen,(haha) valt ons eigenlijk alles mee wat er in deze maanden fout bij je is gegaan!!!!(grapje) Zo zie je maar weer, dat je altijd even moet kijken, en er niet zo maar vanuit gaan dat het altijd hetzelfde is, goeie leer voor de volgende keer zeggen we maar. Was me het dagje wel zeker, een heeeeeeeele lange denk ik, want je was natuurlijk al hartstikke vroeg op, maar je bent gelukkig weer goed aangekomen in Nashville, dat is het belangrijkste toch?
    Ze zaten zeker met smart op je te wachten daar, heb je ze wel gebeld dat je wat;) (haha) later was? Anders stonden ze daar natuurlijk voor niets op je te wachten op het vliegveld

    Leuk dat je de laatste weken wat meer schrijft, we vinden het leuk om te lezen, wat je mee maakt.

    Ome Peter is deze keer weer niet de eerste die schrijft, hij was zeker aan het werk? hahah Andere tijden natuurlijk, niet midden in de nacht bij ons.

    Maandag ga ik met tante Ellen en Angelien naar Engeland, Ze verwachten dit weekend veel storm windkracht 11 geloof ik, dus dat wordt genieten !!!!(maar niet heus)We nemen maar een lekkere reis-pil in, dan zal het wel meevallen, en we hopen maar dat de boot op tijd kan aanleggen in Newcastle anders hebben we weinig tijd om te Kerst-shoppen, dat is dan minder.

    Dit was het weer eventjes,
    KUsssss
    Mam en Pap


  • 09 November 2007 - 06:53

    Mik:

    ja ja, nou ik ben ramon dan wel niet, maar ik zeg je dat je veel op Louis lijkt met vluchten missen, maar in de USA kun je gelukkig wel de volgende vlucht nemen net als hier met de tram.

    Misschien is het mogelijk dat je de volgende keer beter op je ticket kijkt waar je moet opstappen.

    Maar oke, je zit nu in nashville, hoe is het daar heb je al gehoord waar je een rodeo kunt gaan zien, want dat lijkt MIJ gaaf om naar te kijken, maar dat horen we wel.

    Ik neem aan dat het meisje wat op je schoot zit KG is???????????????

    Lekker ding hoor, en ik denk dat jij een stukkie groeit als ze zo op je schoot zit????????????

    Nou jongen ik kom waarschijnlijk al de 28ste weer naar de states, dus gaan we weer bellen he?

    Ik hoop dat ook Nashville leuk voor je wordt.

    Hoe is het weer daar, ik hoop beter dan hier, want de storm en regen houdt je hier lekker bij de kachel.

    Ik ga direct met Oma en je moeder naar Ikea.

    Oma heeft iets nodig daar vandaan.
    Dikke kus en veel plezier in Nashville.

    Dikke kus Mik en Oma

  • 09 November 2007 - 09:18

    Loussie:

    heej lieffie, het zat je niet mee he!!
    zo lang je er maar om kan lachen.
    IK BELOOF JE ALS JE: als je terug bent, kom ik helemaal uit Den Helder om je een dikke knuff te geven.
    nog heel veel plezier (en geen rare acties meer he)

    veel liefs, lousje

  • 11 November 2007 - 22:50

    Peter:

    Hey man, ik was natuurlijk wel de eerste die jou bericht las maar ik dacht; effe niet reageren Peet, laat die andere nou ook maar eens voor gaan ....... dus vandaar. ha ha ha
    Vanmiddag de verjaardag van je zus gevierd, Frank en Veroni waren er ook, leuk en de rest was de bekende garde natuurlijk en .......... het was natuurlijk weer keigezellig!!
    Ik heb naast Hans gezeten om Fej en ooit (schrijf je dat zo) tegen AJAX te kijken, het was leuk om zo'n felle fan van het cluppie uit Rotterdam in actie te zien, hij zag ook eens echt voetbal (AJAX natuurlijk) en dan valt het wel tegen dat je fan bent van de verkeerde club natuurlijk. ha ha.
    Eind volgende week gaan wij (je vader en moeder, Ellen en ik natuurlijk) naar Kirchzarten in het zwarte woud (Duitsland) even een paar kilometers met de nieuwe auto over de snelweg "scheuren", wel een beetje rustig natuurlijk. Je actie op de luchthaven was wel weer wat natuurlijk, er is al voldoende over geschreven, ha ha.
    We kunnen nu zeggen, TOT EIND VOLGENDE maand Steef, je weet wel........
    Oom Peter uit Santpoort Noord..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 48180

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: