Van Hot naar Her, - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Van Hot naar Her, - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Van Hot naar Her,

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

02 November 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gister avond kreeg ik om 10 uur een maitlje dat ik de volgende dag (vandaag dus) naar Chicago terug zou vliegen, en dinsdag naar Nashville, Tennesee zou gaan.

Op naar Nashville dus,

Laat wat horen als ik er daar ben.

Spreek jullie snel,

Stefan

• 02 November 2007 - 23:34

Peter:

Yippy, weer een keer de eerste.
    Gaat er GVD ?!x*#/grrr#!**^x weer iets mis, een lang verhaal en .................. weg is het weer, dat is me al meer overkomen.

Maar goed, opnieuw iets op schrift zetten, in het kort komt het hier op neer dat we erg trots zijn op ons petekind dat nu in Amerika zit.
    Nog een paar weken de schouders eronder en je komt naar huis, met gemengde gevoelens denk ik, eenerzijds blij omdat je het waarschijnlijk fijn vind om weer naar je familie, vrienden en kennissen te gaan, maar ook wel jammer omdat je Amerika gaat verlaten. Veel geleerd, zoals; het omgaan met verschillende mensen, mensenkennis opgedaan, opdrachten aangehoord en moeten uitvoeren (de een wat leuker dan de andere) en om niet te vergeten geheel zelfstandig voor jezelf opkomen en al dat soort dingen.
    Zoals gezegd .... TROTS zijn we!!
    Groeten ook aan KG en .................... je weet wel.
    Peter.

• 03 November 2007 - 08:18

Pap En Mam:

Eerst even iets voor Peter:(hahah) dat is geen kunst he, we slapen om deze tijd al, wanneer jij je mailtjes aan het schrijven bent.!!!!!!!!!!!!!
    Doe je toch iets niet helemaal goed, wij hebben er nog geen last van gehad dat de tekst verdwijnt (grapje)

Hey kanjer,

Dit is zeker je laatste opdracht, voor dat je weer naar je vertrouwde koude, natte en kleine Nederlandje komt? Rianne is zeker wel blij dat je haar komt aflossen? kan ze na 4 maanden ook weer eens iets anders zien en doen.
    Hoe is de temp. daar? ook nog een beetje warm of gaat het al naar de winter toe?
    Hier wordt het nu echt hefst weer.

Ik ga met tante Ellen en tante Angelien kerstshoppen in Newcastle volgende week en in december ga ik nog een keer met tante Marian, je moeder heeft het er maar druk mee hoor, vindt ze zooooooooo erg! maar niet heus hahahah.
    We hebben definitief de wintersport vakantie geboekt en gaan 18 januari met de bus lekker naar Valfrejus, we hebben er nu al zin in.
    Hoe is het met Kg, nog steeds in Florida? komt ze ook weer naar Chicago en dan weer een andere job? Ik hoop voor je dat jullie elkaar weer even kunnen zien, spreken doe je haar wel elke dag geloof ik.

Felix heeft eindelijk de sleutel van zijn kamer, en ze zijn nu druk aan het witten, 1 muurtje behangen moet volgende week gebeuren door papa.

Verder is hier alles gewoon, gezond, en druk met van alles en nog wat.
    Oma gaat gelukkig weer heel goed en onderneemt weer van alles en voelt zich ook goed.

Nou dat was het weer zo'n beetje verder niets meer te melden. spreken elkaar weer gauw dikke knuf voor jou en KG en de groeten aan de anderen.

bye bye
    mams en paps

• 05 November 2007 - 22:20

Ramon:

nou okeeeeeee

ik had je beloofd een stukje te schrijven (ondanks ik je 1x per week spreek;-))

was gister nog heeel gezellig bij ruby lekker gekletst enzo

maar wel lekker dat je het zo ontzettend naar je zin heb daar..!!

maar ik moet zeggen dat het nou wel lang genoeg geduurt heeft en je nu wel weer terug mag komen! hahaahah

nou dude, we speak soon have fun and take care!!!

Ciao!!!!
    Ramon

• 07 November 2007 - 10:43

Zwaan:

zo zo hoe minder tijd jullie daar nog hebben,hoe drukker jullie het krijgen.zien jullie nog wel wat van het land daar om je heen???????zo ja geniet er nog maar even van,voor dat je het weet staan we op schiphol met vlag en wimpel en misschien bloemen ha ha. heel veel groetjes van de langedijkertjes