Das Lekker . . . .:S - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Das Lekker . . . .:S - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Das Lekker . . . .:S

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

13 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nou we hebben met ze alle echt een hele grote blunder gemaakt. haha.

We hebben ons nooit opgegeven bij de stroom service en kwamen er gister achter dat de stroom dus was afgesloten.

Dit hadden wij aan michael toe vertrouwd (!!!in februari!!!),maar dit is dus nooit gebeurd helaas.

Vandaar dat ik nu dus ook bij een internet café zit om me laptop en telefoon op te laden. ed het internet is ook een leuke bijeenkomst.

Ik heb dus vanmorgen gebeld en het gaat dus minimaal 3 tot 7 werkdagen duren.

Nu vind ik dit niet zo heel erg omdat ik maandag morgen naar Alabama vlieg om daar aan een nieuwe opdracht te beginnen. Dus voor mij is het maar 2 daagjes met een kaars douche ;). haha

Michael en Jory daarin tegen zitten hier wel nog in chicago. Voor Jory is het jammer maar voor michael is het zn eigen schuld.

O ja,

Woensdag hebben we hier de eerste sneeuw alweer gehad. was erg koud. En toen kwam er natte sneeuw naar beneden vallen, het bleef niet liggen maar toch, het was sneeuw!



Jullie zullen inmiddels mijn vriendinnetje hebben ontmoet. Dit is KG, gewoon KG idd, het is een afkorting van een Friese naam die ze zelf niet leuk vind, vandaar gewoon KG, en ze is heel lief ;) ( zou vreemd zijn als ik dit niet vond, haha). En we hebben het al heel gezellig sinds Maart/April. . .

Nou meer heb ik even niet.

Ik spreek jullie weer vanuit Alabama( waar het gelukkig nog lekker warm is)

Ciao

Stef

  • 13 Oktober 2007 - 20:42

    Peter:

    Hey die Steef, he he ben ik ook eens de eerste die een bericht schrijft. Ha ha.
    Wat denk je dat er vanmorgen gebeurde, welnu ik opende mijn gordijnen en zag een gorilla in onze boom zitten.
    Ik gelijk in de Gouden Gids naar de gorilla bestrijdingsdienst zoeken en die zouden gelijk komen.
    10 minuten later was hij er, Jan, een klein kereltje met een geweer, een houten hamer en een teckel (hondje).
    Hij wilde eerst kijken en zag de gorilla, wat 'n knoepert zei hij en hij vertelde zijn plan en gaf mij het geweer in mijn handen.
    Hij zei; ik ga de boom in en sluip achter de gorilla, geef hem een enorme mep met de houten hamer, hij is dan versuft en valt uit de boom, dan komt de teckel in actie en die bijt hem in z'n ballen, zo dan is hij uitgeschakeld en ik kom uit de boom en kan hem gemakkelijk in de auto doen en klaar is Kees, of klaar is Jan liever gezegd.
    Ik vraag hem; wat moet ik dan met dat geweer? O ja, zegt hij "bijna vergeten", het komt wel eens voor dat de gorilla mijn plannetje al door heeft en mij met mijn eigen hamer een klap geeft, dan val ik uit de boom .........................
    en dan ........ SCHIET JIJ GELIJK DIE TECKEL DOOD!!!!!!! ha ha ha.
    Ja, ik maak wat mee hier in Santpoort, Steef, veel plezier in Alabama en doe de groeten aan KG.
    Het is hier mooi herftsweer, ik ga morgen naar je ouders, vissen vangen en daarna (zoals gebruikelijk) lekker gezellig samen eten, nou je weet wel ..... zet 'm op en hou je haaks, groeten uit Santpoort Noord van Ellen, Jeroen en Peter.

  • 14 Oktober 2007 - 10:23

    Pap En Mam:

    hoi liefie,

    wat een toestand weer!!! hebben jullie dan al die maanden illegaal stroom verbruikt? of hebben jullie wel aanmaningen gehad maar niet betaald? Maar goed dat je het weer in orde hebt gemaakt.

    We kijken terug op een geweldige vakantie een een super weerzien met jou. Ik was blij dat ik je weer even kon knuffen. We hebben het heel leuk gehad, en met jou erbij was het kwartet weer kompleet (zoals tante riet zegt) we hebben genoten!!!

    Nou gelukkig weer een opdracht voor je, was je wel weer aan toe na al die langdraadige recepten invoeren geloof ik. Op naar Alabama!!

    Hier gaat alles ook weer z'n gangetje, alles weer op de rails (we zijn bijna alweer aan vakantie toe!)haha.
    Alleen met Oma gaat het niet zo lekker, is vrijdag na de zoveelste gal aanval weer opgenomen in het ziekenhuis, waar ze een leverontsteking vermoeden, we hopen dat ze weer gauw opknapt en dat ze medicijnen krijgt om dit maar weer te verhelpen. Het schiet zo niet erg op met haar gezondheid, de rek is er uit, ze heeft bijna geen energie meer om op te knappen. Maar we houden de moed erin, Oma wordt tenslotte 108 zou opa gezegd hebben.

    Nou lief, hou je haaks let goed op je spullen en doe voorzichtig, veel plezier in Alabama.
    Dikke knuf, ook voor KG.
    kussssssssssssssss
    Pap en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 48178

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: