Dat was het dan al weer. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Dat was het dan al weer. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Dat was het dan al weer.

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

04 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Helaas zit me vakantie er met me ouders al weer op. Heel erg naar me zin gehad en ook heel veel leuke dingen gedaan.

Na dat we de eerste nacht in SF hadden door gebracht, werd me zusje een beetje ziek wakker. Na wat het ontbijt is me zus dan ook achter gebleven in de camper en zijn we met ze drietjes naar SF down town gegaan.
We hebben in de kabelkar gereden, zo een soort tram uit 1873 die door een kabel onder de grond word voort getrokken. Deze bracht ons naar de vissers werf. Waar veel oude schepen lagen. Toen opzoek naar de ferry die ons naar alcatraz (de gevangenis) kon brengen. We wilde deze reserveren omdat we hadden gehoord dat het altijd erg druk is. En idd alle tochten voor dinsdag waren al uitverkocht, dat kwam goed uit want we wilden voor de dag erna zodat me zus wel mee kon.

Voor de rest een beetje gewinkeld. En een leuke trui gekocht. Bij de Cheesecake Factory geluncht. En voor de rest nog meer gewinkeld.
’s Avonds ge BBQed en toen weer vroeg naar bed.

Woensdag zijn we dus vroeg opgestaan, en om 9 uur met het busje naar SF. Toen met een oude elektrische tram naar de boot voor alcatraz gegaan. Daar een audiotour gedaan en heel veel gezien en gehoord. Erg indrukwekkend.

Voor de rest hebben we de hele dag rond gelopen in SF en ’s avonds wéér bij de Cheese cake Factory gegeten. Niet erg hoor, is daar erg lekker. Dus.

En vandaag gingen we de koffers inpakken en de camper weg brengen.

Me ouders vlogen om 3 uur hier vandaan en ik zit nog te wachten op mijn vlucht 16.15 uur.

Meer heb ik even niet,

Pap Mam Mariek, Erg bedankt voor de fijne 9 dagen.

Dikke Kus,

Stefan

  • 05 Oktober 2007 - 08:17

    Tante Marian:

    hai steef,
    fijn dat je/jullie zo genoten hebben! Het is hier nu vrijdag ca. 10.15 uur en je ouders zullen zo landen. Oma (met vlaggetje+bloemen!), tante Riet en Theo staan op Schiphol op ze te wachten! We zijn zeer benieuwd naar alle verhalen, foto's en video's. Hopelijk volgt er voor jou snel een nieuwe opdracht waar je je weer lekker in kan vastbijten.
    Enne... wie is die blonde schoonheid op je schoot??????????????
    We horen het wel!
    Knuf van je tante en tot meels!

  • 05 Oktober 2007 - 19:40

    Peter:

    Hoi Steef, je ouders zijn veilig thuis gekomen heb ik begrepen, Ellen heeft je moeder al aan de telefoon gehad. Jullie hebben geweldig genoten begrijp ik, we horen binnenkort van je ouders en Marieke wel HOE geweldig het daar was.
    Succes met je volgende JOB en doe de groeten aan die mooie meid (sorry voor mijn taalgebruik).
    Man hou je haaks, je weet wel en doe je best, dan gaat de rest zoals jij het wil.
    Groeten en tot de volgende keer, Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 48190

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: