Al bijna weer voorbij. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Al bijna weer voorbij. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Al bijna weer voorbij.

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

02 Oktober 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na de Hoover dam bezocht te hebben kwamen we in de avond aan bij yosemite. Daar een camping uitgezocht. S’ morgens voor de zon op kwam hebben we liggen klappertanden het was maar 8 graden in de camper. Gelukkig toen de zon op was werd het al eenn stukje warmer. Lekker gedoucht en toen op weg naar de sequoia’s.

Eerst naar boven rijden, en toen weer terug Omdat we helemaal boven aan te horen kregen dat we niet met een camper verder mochten, we moesten de gratis shutle bus nemen. Die genomen naar boven en toen daar aangekomen gingen we in een tram door het bos rijden. 1 uur en 15 min duurde de tocht. Was wel heel koud op het trammetje. Weer terug over die zelfde weg naar beneden met de shutle.

En toen gingen we met de camper weer terug over die zelfde weg naar boven om boven aan een afslag te nemen. ( eindelijk na 5 keer die weg te hebben gereden) gingen we door richting San Fransisco.

Vlak bij San Fransisco was het Muir bos, Met de Hoogste bomen van de wereld. De sequoia’s zijn de oudste en de grootste. Maar deze bomen waren het hoogst. Sommige wel 110 meter hoog. Kan je een mooie kabelbaan vanaf maken. Denk alleen dat we bij de padvinderij geen kabels en ladders hoog genoeg hebben.

Na het bos zijn we over de Golden Gate brug naar SF gereden. Waar ik nu (de volgende morgen) een stukje aan het typen ben.

Groetjes,

Stef

• 02 Oktober 2007 - 15:23

Lous:

jeetje, ben best wel jaloers op je hoor!
    je maakt allemaal van die leuke en mooie dingen mee. en de foto's zijn echt prachtig!!!

nog veel plezier

liefs loussie

• 02 Oktober 2007 - 17:32

Lot:

Gaaf zeg allemaal! Geniet er lekker van met z'n allen.

Dikke kus, lot

• 02 Oktober 2007 - 20:51

Peter:

Hoi, TOP ....... ook een foto van je pa, leuk nou heb ik ook gezien dat hij er echt bij is. ha ha ha.
    Mooie foto's en wat 'n boomen zijn dat he, en die hoge heb ik gemist toen ik daar was. Doe voorzichtig de laatste dagen en een goeie reis verder.
    Tot gauw, groeten uit Santpoort.

• 04 Oktober 2007 - 13:16

ZWAAN:

Hallo stefan zo jouw vakantie is heel leuk geweest,heb net je foto"s bekeken daar zitten leuke plaatjes tussen.Het gaat alleen zo snel voorbij.wij zijn al weer 2weken aan het werk en heb het gevoel dat we niet weg zijn geweest ha ha ha we hebben het heel leuk met jullie gehad.groetjes JETZE,ZWAAN,JANTINE P.s het is vandaag dierendag en wilde wat leuks gaan doen dus vandaar dit bericht ha ha ha ha ha ha