Na 3 dagen gokken, en nog maar 1 stuiver op zak. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Na 3 dagen gokken, en nog maar 1 stuiver op zak. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Na 3 dagen gokken, en nog maar 1 stuiver op zak.

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

29 September 2007 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een vroege morgen en een vlucht van 1.5 uur in een 2 propellerig vliegtuigje, kon ik me ouders en me zus in st. George weer zien.

We liepen vanuit het vliegveld gelijk door naar de camper om vervolgens wat te gaan ontbijten bij een klein tentje. Van daaruit was het 2.5 uur rijden naar Zion National Park. Waar we een camping hebben uitgezocht en met het pendel busje naar het park zijn gegaan. We hebben daar een wandeling gemaakt van 3 uur door de bergen met hier een daar een watervalletje.

Des Avonds ;). gingen we wat eten bij de “Gevlekte Hond”. Was erg lekker en hebben een lekker wijntje bij het eten gedronken.

De volgende morgen gingen we op pad met de camper naar Las Vegas. Na een korte stop bij een grote Wal Mart, zagen we las vegas opdoemen in de woestijn. Tom wees ons prima de weg naar de camping , waar we de komende 3 nachten zouden vertoeven.

De eerste avond (woensdag) hebben we een aantal Hotels bezocht, waaronder De Venetian, Caesars Palace. Me zus heeft er lekker geshopt, maar ik heb helaas niet veel kunnen vinden. Des Avonds zijn we lekker wezen eten bij The Cheesecake Factory. Daarna hebben we gekeken bij de fontein van het Bellagio, wat echt heel mooi is.

Volgende morgen hebben we lekker rustig aan gedaan. En zijn we rond een uur of 11 weer naar de strip gelopen. Ik had een verassing voor me ouders en me zus, want ik had kaartjes voor Le Rêve gekocht, bij het Wynn Las Vegas. We moesten er om 9 uur zijn en hadden prima plaatsen, op de derde rij. Het was een hele mooie show met water en veel humor.

Vrijdag zijn we nóg een keer naar winkels geweest maar nu naar een plek met alleen maar Outlets, Heb er een Knal Oranje koffer gekocht. Want me zwarte was door het vele reizen stuk gegaan.

Des Avonds zijn we naar het oude Down Town van Las Vegas gegaan. Waar het helemaal overdekt was met een vet groot beeld scherm. Daar even gekeken naar een stuntshow van een gozer die allemaal stunts deed in zo een lange doek.
Toen weer terug naar de strip naar het einde bij het Luxor, wat ook een heel mooi hotel is.

Zaterdag morgen (vandaag) ging me vader vroeg rijden om naar de Hoover dam te gaan. Daar hebben we even overheen gelopen en fotos gemaakt, en nu zijn we onder weg naar Yosemite Park zo een 9 uurtjes rijden. Van Las Vegas.

Meer heb ik echt even niet, zal wel weer wat schrijven als ik wat beleefd heb in yosemite,


Ciao,

Stef

  • 30 September 2007 - 08:47

    Lous:

    heej stefje,
    wat een mooie foto's!!!
    je zal t er wel reuze naar je zin hebben!!
    geniet lekker ff van je vrijetijd en de tijd met je ouders en zus.
    dikke knuf voor jou en je famillie.
    kus, lous

  • 30 September 2007 - 09:12

    Oma:

    Hallo liefie en allemaal,
    eindelijk een verhaaltje om te lezen hoe het met jullie gaat! En gelukkig is er altijd de telefoon nog. Wat een mooie foto's en wat genieten jullie! Die "verRassing" was een goeie van je, een mooi cadeau voor je ouders en Marieke. Mogen jij en Marieke ook de camper besturen of is dat niet toegestaan vanwege leeftijd bijv.? Wat een eind rijden hè om het volgende mooie punt te bekijken, maar je da's Amerika!
    Ik ga vanmiddag met tante Marian naar Zeist om de verjaardag van Joris te vieren, daarna rijden we naar Haarlem, tante Marian blijft slapen en gaat morgenochtend weer naar haar werk.
    Nou veel plezier nog met z'n allen en tot ziens,
    Oma en tante Marian

  • 30 September 2007 - 17:38

    Margreet:

    Heeee Steef and Family,
    Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben,en wat een mooie foto's zeg.
    Als je ouders thuis zijn,neem ik zeker ff contact met ze op,want volgend jaar hebben wij ook wel zin in zo'n trip,lijkt ons geweldig.
    Nou jongen nog maar 83 dagen dan ben je alweer in het ouwe kouwe vertrouwde kikkerland,nog veel plezier en tot gauw!
    Groetjes,X, Ton,Margreet,Joey en Berry!

  • 30 September 2007 - 21:23

    Peter:

    Hoi Steef, alles kids zie ik, genieten met een grote "G" daar in Amerika.
    Ik krijg alweer honger als ik jullie zo lekker aan tafel zie zitten, nou nog een foto van je pa en dan is dat ook weer compleet. Prachtige foto's (maar dat vinden ze allemaal lees ik) en weer een leuk stukje om te lezen.
    Gisteren (zaterdag) hebben we het etentje bij "Sanz" gehad met de familie en vrienden ter ere van ons huwelijks feest, bedankt voor jullie bloemstuk (PRACHTIG) en natuurlijk ook voor de mooie kaart (je moeder [neem ik aan] weet ze wel uit te zoeken hoor).
    We hebben vrijdag een leuke dag gehad samen, eerst een ontbijt door Martin en Adrie Pel verzorgt en toen kwamen al die bloemen, daarna zijn we naar het Frans Hals museum geweest (net als 30 jaar geleden) en s'avonds met Frank, Jeroen en Veroni lekker gegeten (ja alweer) in Santpoort.
    Groeten aan de familie en tot het volgende bericht.
    Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 48187

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: