Bijna Vakantie! ! ! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Bijna Vakantie! ! ! - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Bijna Vakantie! ! !

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

25 September 2007 | Verenigde Staten, Salt Lake City

JAJA. . . .

Zit je dan in je eentje in een hotel te wachten tot het morgen word.

Na 5 weken saai in chicago gewerkt te hebben en meer als 5000 recepten 11x door je handen te hebben gehad. en meer als 250 uur naar een scherm te hebben gestaard. Is het eindelijk 9 dagen vakantie voor mij.

Ik zit nu dus als tussen stop in salt lake city, en morgen vlieg ik door naar saint george. Om daar om half negen in de morgen met me ouders op de camper te stappen en een leuke tour door amerika te maken.

Helemaal zin in! ! !

Wat ik allemaal hoor wat ze allemaal al gedaan hebben, krijg ik nog meer zin. ik kijk er erg naar uit! en de tijd zal dan ook helaas erg snel gaan denk ik.

Maar als ik dan weer terug ben in chicago, zit ik er nog maar voor 2.5 maanden. Gaat echt zo snel.

Ik hoop dat het menu manager project af is als ik terug ben in chicago, want dan kan ik gewoon weer het veld in.

Na ik ga jullie proberen op de hoogte te houden met wat ik allemaal ga doen met me ouders en me zusje.

En ik spreek jullie snel weer.

Dikke Kus,

Stef

  • 25 September 2007 - 06:34

    Lot:

    He Steef,

    Wat leuk dat je ouders en zus er zijn! Geniet maar lekker van jullie vakantie samen!
    Tot snel
    Dikke kus, Lot

  • 25 September 2007 - 07:26

    Peter:

    Hoi, lange tijh geen contact gehad, jij hebt het druk. ik heb het druk en je weet wel, dan gaat het allemaal even aan ons voorbij maar vergeten doen we je niet.
    Geniet van je welverdiende vankantie samen met je vader, moeder en je zus natuurlijk.
    Doe je hen de groeten van ons?
    Ik spreek je binnenkort weer.
    Peter Hoeben.

  • 25 September 2007 - 07:59

    Lous:

    heej lieffie,
    wat leuk dat je ouders en je zusje naar je toe komen om vakantie te vieren! je zal ze wel gemist hebben..
    nog maar een paar maandjes en dan ben je weer terug.
    ik beloof je dat we dan snel een afspraak maken zodatn ik al je verhalen aan kan horen!!
    nog heel veel plezier, en geniet van de tijd met je ouders!

    xxx love ya
    lous

  • 26 September 2007 - 18:23

    Tineke:

    Hallo stefan,

    Je hebt het echt verdiend hoor een paar dagen vakantie, het is echt hard werken maar het zit er bijna op en een hele ervaring rijker. Heel veel plezier met je ouders en zus en geniet van deze dagen.
    groetjes xxx

    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 48181

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: