Ben ik weer. . . - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Ben ik weer. . . - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Ben ik weer. . .

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

25 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Chicago

ik dacht op me vrije zaterdag laat ik maar even een stukje schrijven het is inmiddels alzo lang geleden.

maar er is niet echt veel te melden helaas, zit nu al 2 weken op het hoofdkantoor te werken aan een nieuw programma, kortom, knippen, plakken , printen, sorteren en nieten. daar komt het eigelijk op neer. 4000 recepten keer op keer weer sorteren en toevoegen.

voor de rest heb ik het erg naar me zin, weer in chicago, met ze 6en op het moment.

ik hoop dat me nieuwe opdracht snel begint en dat ik weer wat anders kan gaan doen.

o we gaan naar down town dus moet weer gaan,

spreek jullie snel weer

kussies en mzzls

Stef

  • 25 Augustus 2007 - 23:53

    Lot:

    Hey Steef,

    ben blij dat je t nog steeds zo naar je zin hebt! als je terug bent, moeten we snel weer s afspreken..gezellig!

    ben hier hard aan t werk, morgen (zondag) nog 1 dag 12 uur draaien en dan maandag gaat school weer beginnen! heb daar ook echt weer zin in. weer regelmaat enzo...haha...

    ik mail je snel ff, om weer echt (!) bij te kunnen kletsen...;-)

    extra dikke kus,

    Lot

  • 27 Augustus 2007 - 17:20

    Kees En Anneke:

    Hoi Stefan,was het weer gezellig down town?Toch weer leuk denk ik met zes mensen.Je zal wel uitkijken naar de vakantie met pa,ma en zus!Nog maar een paar weken en het is zover!Als ik je niet meer mail,dan wensen Kees en ik je nu alvast fijne weken met de familie.Groetjes ui Haarlem.

  • 13 September 2007 - 12:19

    Kees En Anneke:

    Hoi stefan,is geen bericht goed bericht?Of ben ik even niet op de goede weg?Als je dit leest is het gezin Wabeke denk ik weer even compleet!Geniet van deze vakantie !Groetjes uit Haarlem

  • 15 September 2007 - 21:32

    Lot:

    He Steef,

    Alles goed daar? dacht laat k maar weer s n berichtje op je site zetten...vermaak je je nog n beetje? hier heb ik verder nog niet veel nieuws..

    Ik ga lekker mijn bedje in...email je snel ff (ECHT!)

    kus, lot

  • 18 September 2007 - 09:47

    Tante Marian:

    Hay Steef,
    nog steeds achter de computer? Kijk maar uit dat je geen vierkante ogen krijgt!
    Maak je, behalve je werk, nog leuke dingen mee? Ik denk van niet want je hebt weer een 'radiostilte' ingelast.
    Wij zijn inmiddels gezond en bruin terug van ruim 14 dagen vakantie in Zuid-Frankrijk, waar we van de zon hebben genoten, elke dag 26-30 graden met wel veel wind. Die heet daar "tramontana" zoals in andere delen "mistral". Het dagelijkse leven is weer hervat en de eerste werkdag achter de rug, valt niet mee hoor!
    Oma vliegt vanavond (21.40h) naar huis en wordt door Tijs (zoon van Gerrit en Josette) naar het vliegveld gebracht en door buurman Walter op Schiphol opgehaald. Zal ze wel bekaf zijn.
    Onze kleine Sjoerd (2,5 maand) doet het goed en weegt al bijna 10 pond en is 56 cm groot.
    a.s Donderdag is het feest want dan wordt je ouwe tante 60 jaar! 's Avonds gaan we uit eten met beide oma's en ik weet niet wie er verder als verrassing zullen zijn, ik hoop en denk onze kinderen.
    Voor jou is "the countdown" begonnen. Ik heb begrepen dat je je ouders en Marieke op 25 september treft in St.George en dan gezamenlijk verder door Amerika trekt. Lijkt me gaaf man om ze na bijna 9 maanden weer te zien! Niet te veel gokken in Las Vegas hoor! Geniet er maar van en wat zal de kaas lekker smaken!
    Doe ze allemaal de groeten en een dikke knuf maar weer van
    je tante (en oom natuurlijk)

  • 23 September 2007 - 08:06

    Tante Marian:

    steef,
    nog 2 nachtjes slapen en dan zie je je ouders en marieke weer, heerlijk hè?!
    veel plezier met z'n allen!
    je tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1387
Totaal aantal bezoekers 48185

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: