Bedankt Allemaal - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Bedankt Allemaal - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Bedankt Allemaal

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

01 Augustus 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heel erg bedankt voor alle leuke berichtjes die jullie hebben geplaatst.

Pap, mam, Marieke, Oma, Tineke en Hans en de rest van de Trouw fam. bedankt voor jullie kaartje ze waren er allemaal precies op tijd.

Ik zit hier vanaf donderdag helemaal alleen :(. Sam gaat morgen weg en Colin vertrekt donderdag.heb ik helemaal niemand meer om mee naar de bios te gaan :( helaas

ik denk dat ik hier nog een week of 2 zit en dan ben ik ook weg uit Indianapolis.

Zijn lekker uit eten geweest met me verjaardag. en daarna zijn we naar een kroeg gegaan en hebben we een paar potjes gepooled. was wel gezellig.

ik ga kijken of ik de fotos van het jetskien kan inscannen zodat ik ze ook aan jullie kan laten zien.

ik ziet hier op een week na al weer een HALF jaar. gaat echt super snel allemaal.
nog 4 maandjes te gaan. en dan zit ik al weer thuis met kerst.

Ik heb vandaag me vakantie aangevraagd.
21 sept tot en met 4 okt. 2 weekjes met me ouders en me zusje.heb er zin in.

Voor de rest heb ik weinig :(

Spreek jullie nel weer.

CIAO

  • 01 Augustus 2007 - 08:45

    Pap En Mam:

    Hey kanjer,

    Fijn dat er zoveel gereageerd is op je verjaardag, heb je toch het idee dat we allemaal aan je denken!!
    Leuk dat je uit eten bent geweest en zo. echt jarig dus, met je pakjes en je kaarten. en dat ze op tijd waren is een leuk gehoor.

    Eenzaam, maar niet alleen toch? Het zal wel wennen zijn dan. We hopen dat je je toch kan vermaken, en die 2 weken zijn ook zo weer voorbij.

    Ja, de tijd gaat echt snel (gelukkig voor ons ook!!!)Wij kijken ook uit naar de vakantie en om jouw weer te zien. Twee weken met ons mee? (grapje)Dan kom je bij Monument Valley bij ons en vlieg je ook weer terug uit San Francisco. Leuk hoor ga je ook nog mee weer naar Vegas!! Vindt je vadt niet erg toch?

    Hoe gaat het met KG? kan ze al weer een beetje lopen? Ik hoop dat het beter gaat.
    Doe haar maar de groetjes van ons en wens d'r beterschap.

    Wij hebben ook niets meer te vertellen, spreken je snel weer,

    Dikke kussssssssssss
    Mam en Pap

  • 05 Augustus 2007 - 11:20

    Lot:

    Hey lieverd,
    ik ben natuurlijk weer veel te laat, maar hoop dat je n heerlijke dag hebt gehad! Sorry dat ik zo'n tijd niets heb laten horen...heb wel aan je gedacht....;-) N half jaar alweer...wat n tijd...hij vliegt voorbij. Ik probeer je echt snel te mailen...praat ik je weer even bij over hier...haha..ben trouwens over naar t 2e jaar! joepie...

    kusje,
    lot

  • 08 Augustus 2007 - 13:08

    Tim & Ramon:

    heey stefan, Alles goed in de states? Wij zijn alweer terug uit berlijn en zijn alweer begonnen met de volgende stage! we zitten nu in Kerkrade, letterlijk onderin nederland en het accent is ff wennen:), We lopen stage in een kasteel en het is echt heel anders dan in berlijn, Tim loopt nu stage in de F&B en Ramon in de keuken en Receptie.
    Nou stefan veel plezier nog , gaat je vast wel lukken zo te zien, doe Raoul de groeten als je hem ziet!!

    Tim & Ramon

  • 13 Augustus 2007 - 10:38

    Jorien:

    Hey Stuk,

    Alles goed in de States? Hier gaat alles lekker. Eindelijk een beetje beter weer. Tenmnste voor zolang als dat weer mag duren. Hier is het niet echt zomer. Maar goed.Hopelijk wordt het in oktober nog een beetje lekker weer, want dan gaan Rich en ik nog even op vakantie. Verder gebeurt er weinig spectaculairs. Dansseizoen is nog niet begonnen, dus daar is alles ook rustig. Lekker dat je volgende maand 2 weekjes vrij bent. Kan je weer even lekker tijd doorbrengen met je familie. Gezellig.....
    Nou scheet inmiddels zijn die 2 "eenzame" weekjes al weer (bijna) voorbij.Is het meegevallen?
    We mailen snel.....

    Dikke kus Jorien en Rich

  • 18 Augustus 2007 - 09:07

    Je Tante M.:

    hey jochie,
    een tijd niets van je gehoord! Te druk of te moe? Ben je nog niet toe aan een paar dagen vrij in Chicago op je 'homebase'? En daarna weer een leuke verandering in een ander deel van the States? Hier alles ok, het weer kon beter, maar ja anders hebben we niets te klagen! Zelf hebben we de eerste 14 dagen van september nog een vakantie tegoed en hopen de zon te zoeken in Zuid Frankrijk. We hebben er weer zin in!
    Dikke knuf van je tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 48186

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: