HEIMWEE!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu HEIMWEE!!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

HEIMWEE!!!!!

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

08 Juli 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

He He ik dacht al wanneer komt het. maar eindelijk vandaag na 5 maanden heb ik een dagje heimwee( pap,mam sorry niet naar jullie) ook wel een beetje) maar meer naar sensation wat er vandaag en amsterdam was. heb wel gezellig mee kunnen luisteren met radio538, gelukkig.

Maar heb het wel gemist. had er graag met je rond willen struinen Ramon, maar ja volgend jaar beter. Gaan we het dubbel over doen.

En ik moet dit jaar ook al misteryland missen :( Boehoe.

Maar ja in het haarlemmermeersebos kan je niet met een jetski rond scheuren :) en dat kan hier dan weer wel.

Disdagavond ga ik weer ff voor 5 dagen naar chicago en dan ga ik maandag weer terug naar indianapolis, voor nog een maandje op robin RUN! ! ! RUN omdat het HIER om gek van te worden is! haha maar het gaat steeds beter. gelukkig. misschien gaan we over 2 zondagen al weer jetskieen, waar ik erg veel zin an heb!

Maar goed woensdag ga ik waarschijnlijk naar het strand toe in chicago, ff bij kleuren. en ik ga me ismeren met factor 30 want er zijn al een aantal interns verbrand daar, dus.

Maar goed, dit was weer ff een update van mij.

En wees maar niet bang hoor die heimwee is morgen weer weg ! weet ik cker.

Dikke Kus uit INDPS

  • 08 Juli 2007 - 06:07

    Mam En Pap:

    Hey Kanjer,

    Nou mooi is dat!!!!!! haha. Dachten we als ie heimwee krijgt is het wel naar ons, maar vergeet het maar!! (grapje) Nee, hoor jongen, we begrijpen het best dat je dit soort dingen met je vrienden zal missen, maar wij hebben wel echt heimwee naar jou hoor we zijn blij dat we in september naar je toe komen en je even kunnen knuffen.

    Vandaag hebben we het feestje van Marieke voor haar slagen, het is nu 08.00 uur en de mensen komen vanaf een uur of 4, dus we hebben nog wel even de tijd, maar we moeten nog wel van alles klaarmaken. Het is gelukkig eindelijk mooi weer vandaag, dus we treffen het.

    Oma moest vrijdag voor een dagje opgenomen worden op de hartbewaking voor controle want ze is al de hele week niet in orde. Ik zou haar gisteren op mogen halen maar al wat ik hoorde geen telefoon vanuit het ziekenhuis, ben ik maar bij haar op bezoek gegaan om 15.00 en kreeg te horen dat ze niet naar huis mocht omdat ze verhoging had. Weer bloed afgenomen en urine, zal wel ergens een ontsteking zijn denken ze. Mag misschien dan vandaag naar huis. We horen het wel.

    Papa heeft gisteren de welpen weer naar hun kamp adres gebracht, dit keer was het in Apeldoorn. Ze mochten er alleen pas om 18.00 uur in dus ging papa pas om 16.00 rijden en was om 20.00 weer thuis.

    Kan je a.j.b. even je adres aan ons doorgeven, ze willen je vandaar uit een kaart sturen en wij natuurlijk ook voor je verjaardag!!!!!!!!

    Dit was het laatste ritje van de bus (hij is ook bijna overleden 430.000 km) Papa heeft een nieuwe gekocht en deze komt a.s. vrijdag, ook weer een witte, verlengd en verhoogd, maar dan 110 pk i.p.v. 80 pk dus wel wat sterker.

    We hebben nog even op de site van Sam gekeken, leuk kan ze schrijven hoor en wat een leuke foto's. Waar blijven die van jou nou? We wachten al zo lang!!!!

    We bellen je wel een andere dag o.k.

    Doe je best en geniet van je vrije tijd, als je die hebt!!! Dikke kus van ons
    Pap Mam en Marieke en Kira

  • 08 Juli 2007 - 18:39

    Joy/wen:

    heey stef:)

    ahhhhhhh! echt minder dat je die feesten moet missen!
    ik ga dit jaar voor het eerst naar misteryland toe:)
    (wil je niet jaloers maken)
    zal wel laten weten hoe het was.

    lekker hoor een dagje naar het strand!
    is het hier geen weer voor:(
    als je niet al te snel verbrand heb ik een goede tip voor je:
    eerst de zee in (koppie onder:P)
    dan als je het water uit bent insmeren!
    werkt toppie!
    en word je snel bruin!
    heb ik van de zonnestudio waar ik gewerkt heb
    :)

    wel beter 5 dagen chicago
    lekker ontspanne of dat niet???

    nou...geniet er van!

    dikke kus
    mij

  • 10 Juli 2007 - 11:37

    Jorien:

    Hey Steef,

    Ja dat is balen hè. Alle "leuke" feesten te moeten missen. Maar als het volgend jaar weer in de verkoop gaat laat ik het wel weer weten.
    Klinkt wel goed hoor al die verhalen over jet skien en het lekkere weer. Ik ben jaloers, want hier is het echt klote weer steeds. Onweer, regen etc.etc. Echt niet normaal.
    Hopelijk is het donderdag tenminste droog, want dan moeten we weer helpen bij het enge draad spel voor het kinderkamp. Die lange probeerd alweer uit te vogelen wat het thema is enzo, omdathij nu natuurlijk al weer in zijn broek schijt.;-)
    Ik laat je wel weten hoe het is geweest.
    Hele dikke kus Jorien (en Rich natuurlijk)

  • 10 Juli 2007 - 21:13

    Papa En Mam:

    Stefan, we stonden op punt uit eten te gaan vanwege de diploma uitreiking van Marieke(tante Sjaan, oma,Linda,Marieke,mama en ik)
    , toen Robert-Jan belde dat ze om 16.30 een zoon gekregen hebben, Sjoerd ongeveer 5 pond, wel wegens voorgeschiedenis in de "couveuze"(glazenbak zoals Lotte,zei) verder alles wel goed,Kanjer houd je haaks, tot volgend bericht,
    Groetjes,
    Pap en Mam.

  • 10 Juli 2007 - 22:56

    Peter:

    Dit is een test, de laatste dagen gaat het iedere keer mis, mijn hele bericht PLEITE, dus eerst even proberen!!!
    Groeten peter.

  • 11 Juli 2007 - 01:18

    Tante Marian:

    Hai Steef,
    Geboren (na 34 weken) 10 juli 16.30h. SJOERD, zoon van Robert Jan en Niki! Wij zijn net om 02.30 uur thuis gekomen vanuit Bretagne (Fr.) en hebben daar de caravan laten staan, want we hebben nog ruim 1,5 week vakantie te gaan. Morgen even op kraambezoek en donderdag weer terug naar Frankrijk. Wilde ik je even laten weten.
    Groetjes, tante Marian

  • 11 Juli 2007 - 08:32

    Rochelle:

    Hey Steef.
    Gaat alles goed met je?Jammer he, van die feesten, maar dat kan je volgend jaar dubbel en dwars weer inhalen.
    Voor de rest klinkt het allemaal heerlijk wat je daar aan het doen bent. Maar inderdaad, kijk uit voor die zon anders ben je binnen 2 uur zo rood als een kreeft.
    Geniet van alles wat je doet!!!kusje

  • 12 Juli 2007 - 13:29

    Kees:

    he pik,
    ik dacht, laat ik maar weer eens wat van me horen.
    alles goed hier.
    ik begin lekker op stoom te komen in mijn nieuwe baan.
    Jamie hebben we helaas moeten in laten slapen. het ging echt niet meer, maar 14 jaar is een respectabele leeftijd voor een lab.
    maar we hebben ook leuk nieuws; we hebben een pup gekocht!!!
    als je 4 honden gewend bent, is 3 ineens wel raar dus..
    zaterdag 14-7 gaan we hem halen, het is dus een reu en hij heet Mitch.
    ik lees dat je gaat bijbruinen, nou hier kan dat ook hoor(moet je wel ff in een emmer stront springen)
    nou genoeg geluld, de groetjes van...

    Kees, Sandra, Britt, Tara, Sam, Boris, Tom, Bram, Bob en alvast van Mitch.

  • 19 Juli 2007 - 17:12

    Mam En Pap:

    Eindelijk!!! (grapje) Hele leuke foto's Stef,we zijn blij dat je even tijd hebt gevonden om ze op de site te zetten. Je moet wel een eind door je knieen zakken zeg, Wat zijn die mensen kleinnnnnnnn, of jij zo groooooooooooot (*hihih)Je hebt toch niet al die cup-cakejes zelf op gegeten, die je in Jackson hebt gekregen? (niet goed voor de lijn hoor)

    Jammer dat de video zo donker is, maar het geluid is wel goed (haha), zal me een feest geweest zijn toch?
    Wat leuk dat jullie naar die baseballgame zijn geweest, ik begrijp hieruit dat jullie even wat meer vrije tijd hebben, of vergis ik me?
    Ik hoop dat je een beetje van de schrik bent bekomen en dat je snel wat hoort.

    Dikke knuf van je papsi en mamsi


  • 27 Juli 2007 - 09:37

    Kees En Anneke:

    Hoi Stefan!Wat leuk om al die foto's van je te zien.Ja wij zijn niet van die trouwe internetters ,maar nu je bijna jarig bent,vinden we dat we je zo op deze manier wel even hartelijk kunnen feliciteren!22 jaar!En dat vier je zo ver van huis.Dat zal dus wel onvergetelijk worden .Wij wensen je een fijne verjaardag en nog veel goeds voor het nieuwe jaar!

  • 29 Juli 2007 - 07:37

    Tante Marian:

    "I'm singing in the Holland-rain":
    HAPPY BIRTHDAY TO YOU! (en de rest van het liedje!)HIEPERDEPIEPHOERA!!!!!!!!!!!!

    Steef, i.v.m. het tijdsverschil en het feit dat ik morgen moet werken sturen wij je nu alvast de beste wensen voor je 22e verjaardag! Ik hoop dat je daar niet vergeten wordt en je mailbox (als je al een nieuwe telefoon hebt tenminste) zal wel vol zitten hoop ik! Je site zal ook wel overlopen van de felicitaties van de mensen die normaal ook altijd naar je schrijven. Maak er maar een mooie dag van met de mensen daar.
    Heb je genoten van je vijf vrije dagen? Ben je lekker bijgekleurd en niet verbrand? Er stonden genoeg tips op je site.

    Met baby Sjoerd gaat alles goed, hij is inmiddels thuis en weegt bijna 6 pond.
    Onze vakantie in Bretagne zit er weer op met zeer wisselvallig weer (we hebben nog nooit in een vakantie zoveel regen gehad, maar ja, heel Europa was slecht alleen het zuiden had mooi weer). We gaan het de eerste 14 dagen van september nog een keer proberen en hopen dan toch wel heel goed weer te hebben!
    Nou Steef, weer tot de volgende keer, dikke kus van
    tante Marian en ome Wim

  • 29 Juli 2007 - 16:47

    Ellen Hoeben:

    lieve Stefan van harte gefeliciteerd met alweer je 22ste verjaardag.Maak er maar een mooie dag van,volgend jaar komen we je weer persoonlijk feliciteren.Vindt het weer erg leuk om foto's van je te zien.Je'neef' Jeroen heeft een nieuwe carriere en wel hij is huisschilder en vindt dit helemaal geweldig. In september gaat hij op maandagmiddag en avond naar school in Amsterdam om het vak te leren op het moment werkt hij bij Martin Pel je weet het misschien nog wel dat zijn die vrienden van ons. Frank en Veroni zijn net terug uit Spanje waar ze 14 dagen geweest zijn met vrienden van hun. Mooi weer gehad valt hier dus weer vies tegen,regen wind en weinig zon. Heel veel liefs en groeten van ons allemaal.

  • 30 Juli 2007 - 10:14

    30 Juli 1985:

    Hey kanjer,

    Lang zal die leven in de gloria, hieperdepiep hoera!!!!!!!!!

    Van harte gefeliciteerd met je 22e verjaardag. Wel raar hoor dat we je niet persoonlijk kunnen feliciteren en je knuffen. We hopen voor je dat je vandaag een klein beetje je verjaardag kan vieren en dat ze aan je denken en dat je het niet zo druk hebt.Neem vanavond maar lekker een borrel samen met Sam (of mag die nog niet drinken?)

    We bellen je straks o.k.

    liefs Pap en Mam

  • 30 Juli 2007 - 10:19

    Zusie:

    hee jorige job,

    Gefeliciteerd met je verjaardag en dat je maar een leuke dag mag hebben.
    Ik hoop dat je je kadootjes leuk vind.
    Ik heb al heel veel zin in de vakantie en dan kan ik mijn kleine broertje ook weer eens knuffelen.
    Ik geniet nu nog lekker van de vakantie en ze zeggen dat het vanaf woensdag mooi weer wordt hier in nederland, ik mag het hopen, want ik ben witter dan wit.

    liefs je grote zusie

  • 30 Juli 2007 - 20:20

    Fam.wiersma:

    He hallo stefan gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel gezonde jaren.Ja je kent ons wel niet maar je naam gaat hier zo nu en dan door de kamer,dus we weten wanneer je jarig bent en hoor dat je een beetje op mijn dochter(past).ha ha ha,het mag hoor ha ha ha.prettige dag en we nemen hier wel een borrel op je. groetjes van JETZE-paps,ZWAAN-mams,JANTINE-(kleine zusje)haha laat ze het maar niet lezen nu hoooooooooooi

  • 30 Juli 2007 - 20:48

    Angelien:

    hey Stefan,

  • 30 Juli 2007 - 20:55

    Angelien:

    Sorry ging iets mis
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    man!!!!!!!!!jammer dat we je niet persoonlijk kunnen feliciteren maar dat komt volgend jaar wel weer.
    Leuke foto's heb je weer op de site gezet.Je hebt het wel druk hoor maar je vindt het leuk dat scheelt.
    Neem een lekkere neut op je verjaardag dan doen wij dat hier op jou.
    Heel veel plezier met je ouders en Marieke als ze naar je toe komen.
    Lieverd een dikke kus
    Angelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 48183

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: