gaat best hard zo'n ding! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu gaat best hard zo'n ding! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

gaat best hard zo'n ding!

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

03 Juli 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Eindelijk na 3 weken werken heb ik eindelijk een vrije dag gehad.
Beetje in de zon kunnen liggen.

En!

Op een jetski kunnen varen.

Mike de maintenance van de communety heeft een jetski en had ons uitgenodigd om mee te gaan naar het meer.

Eerst hadden we Samantha gedropt bij een grote picknick tafel en daarna waren Mike en ik door gereden naar de dock op de jetski te water te laten. Mike z'n auto parkeren en daarna ging hij voor me zitten en gingen we weg.

Allemachtig wat heeft dat ding een power. 80 mile per uur. (120 km p uur) maar dat niet met ze 2en hoor.

Onder het varen legde Mike me van alles uit over dat ding. Echt stoer.

Terug aangekomen bij Sam stond de BBQ al aan met allemaal lekkere dingen er op. Ribs en wings en zo. Erg lekker. Toen ging Sam met mij varen. En midden op het meer mocht ik staan en Sam onder me door kruipen op de jetski maar niet uit balans te maken.

Toen ging ik. Ik had niet gedacht dat het zo gaaf was. Echt!

Na een paar rondjes gingen we weer terug en lieten we andere mensen en gingen wij ff rusten en in de zon zitten.

Daarna mocht ik alleen en had Mike nog leuke fotos gemaakt. Maar die krijg ik van de week.

Z'n zoon nam mij ook nog ff achter op. En liet ff zien wat meneer allemaal kon. Nou ik heb het geweten. 5 x ben ik er afgegooit. Maar ik heb hem er 3 keer mee afgetrokken. Dus. Hahah.

Sam en ik werden ook nog vooruit gesleurd in zo een duo band. Erg leuk. Alleen heb je er wel een blauwe kont van!

Toen ging er een jongen die net als ik onervaren was. Maar die had geen uitleg van Mike gehad. Wat je moest doen als ie om viel. En dat was nou precies wat er gebeurde. Hij viel om. Ze probeerde hem te vaak terug te flippen maar zonder succes. Onder tussen was er allemaal water naar binnen gelopen en hadden ze hem meerdere keren proberen te starten. Motor verzopen, uit met de pret. Helaas.

Sam en ik moesten wachten tot dat Mike z'n ski naar de haven had gesleept . Dit duurde ongeveer anderhalf uur. Maar we hadden zon. Dus dat was ff bij kleuren.

En toen kwam Mike weer trug en zijn we weer naar huis gegaan.

Dit was mijn vrije dag en het was erg gaaf!

Kus kus

  • 03 Juli 2007 - 19:31

    Mam En Pap:

    Hey kanjer,

    Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad!! Ik ben blij dat je het er heel huids vanaf hebt gebracht, behalve de blauwe plekken dan! hahah. Leuk hoor dat Mike jullie heeft meegenomen, eindelijk weer even wat ontspanning voor jullie.

    Kunnen jullie het een beetje bolwerken samen? Geeft het nog steeds veel tegenwerking daar met de rest van het personeel of valt dat wel mee? Wij hopen dat jullie het daar een beetje op de rails kunnen krijgen, en dat ze een beetje gaan meewerken.

    Hoeven jullie deze maand niet terug naar Chicago? Anders waren jullie toch al weg?
    Hoe gaat het trouwens met de nieuwe diningroom manager? is hij al een beetje ingewerkt door jullie?

    We hebben hier niet zo veel te melden, dinsdag a.s. gaan we naar de diploma uitreiking van Marieke met Oma en Tante Sjaan en Linda, de vriendin van Marieke.
    Het zal wel gezellig worden, denk ik.

    De vakantie komt steeds dichterbij, we kijken er echt naar uit om naar de V.S. te komen en jouw weer te zien. Vinden het geweldig dat je twee weken met ons mee gaat.

    Tante Riet en Ome Rinus gaan aankomend weekend met Hannie en Hans naar Berlijn, (zus ome Rinus)voor een paar dagen en in augustus gaan ze een bootreis maken over de Donau richting Hongarije voor tien dagen, leuk he voor ze.

    Hier is het bijna elke dag regen, veeeeeel regen, de plantjes hoeven in iedergeval geen water. haha

    o ja, papa moet voorlopig iedere week voor 2 dagen naar Belgie.Het hoofd magazijn is daar ontslagen dus papa moet het daar in de gaten houden, hij is er niet zo blij mee, want dan blijft z'n eigen werk op kantoor natuurlijk liggen. Maar ja het is niet anders, er waren verder geen vrijwilligers die zich aan hebben geboden, haha

    Nou lieverd, je hebt weer even wat te lezen gehad vanuit Hoofddorp. Heel veel liefs en kusjes van ons

    Pap en mam en Marieke

  • 04 Juli 2007 - 22:22

    Peter:

    Hoi Steef, wat een ervaring ... op een jetski en dan natuurlijk KNOERT hard over het water.
    Ook hier boven Santpoort gaat zo nu en dan de hemelpoort open en staan de straten in NO TIME helemaal blank.
    In de winkel is het lekker druk, met Jeroen gaat het TOP (hij gaat een opleiding volgen als huisschilder).
    Laatst heb ik van je vader een koikarper gekregen (een zwart witte), plotseling zag ik dat er een meer in zat dan voorheen, hij (jou pa) was over het hek geklomen en had de karper in mijn vijver gedaan. Je kan je wel indenken dat ik vreemd stond te kijken, zulke grote jonge???????? Ik moest even nadenken en toen kwam alleen de mogelijkheid boven drijven dat jou vader dat gedaan moest hebben, ze komen tenslotte nog niet uit de lucht vallen, want zover ik weet hebben ze daar bij de hemelpoort geen zwart witte karpers. Ik ga a.s. zondag een tour maken door Duitsland (op de motor) met de leden van de motorclub (Honda VFR), ik moet om 9.30 uur ergens in Duitsland zijn om te verzamelen, ik hoop dat "die" poort dan even gesloten blijft.
    Het gaat jou goed zie ik aan de berichten en wat we natuurlijk van jou ouders horen, die zijn trots op hun zoon (MAAR WIJ NATUURLIJK OOK) en dat het goed met jou gaat is voor hun natuurlijk ook een hele opluchting, wat je weet maar nooit .......
    Ik ga eindigen, zet 'm op zoals ik meestal zeg.
    Groeten uit Santpoort Noord, van Ellen, Jeroen en Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 48188

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: