Laat maar weer is wat horen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Laat maar weer is wat horen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Laat maar weer is wat horen

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

25 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na 2 weekjes hier in indianapolis laat ik maar weer is wat horen aan het kleine landje zo een 10 000 km hier vandaan.

Ik ben hier eindelijk een beetje op me plekje. veel werken. (zo een 70 uur per week) maar dat maakt me niet zo veel uit want er is hier niet veel anders te doen.

ben hier vooral in de keuken bezig. proberen posities in te vullen van mensen die afbellen. en ook veel bestellingen doen. ik begin er steeds beter in te worden. Ben nu steeds meer op tijd met de order plaatsen en vergeet steeds minder dingen.

Ik ben 2 keer naar de film geweest en Ocean's 13 en vooral Mr. Brooks is een aanrader!

Vandaag is Sean (onze Dining room manager) begonnen dus, dat is in iedergeval 1 zorg minder. Nu hebben samantha en ik wat meer tijd om kleinere dingen te gaan doen.

Ik ga me ouders in september 2 weekjes op zoeken.

En geloof het of niet ik zit hier al weer bijna 5 maanden! gaat echt zóóó snel voor ik het weet is het weer december en is het kerst en zit ik thuis gezellig aan het kerstdinner. En familie renting vergeet niet een plaatje bij de beurs te reserveren, want dat wil ik uiteraard ook niet missen!

Ik had gehoopt dat ik wat meer kon typen, maar ik weet ff niks meer te melden.

sorry,

Dikke Kus

Stefan

  • 26 Juni 2007 - 06:34

    Joy/wen:

    heey steef
    klink druk druk druk!
    wel beter dat je nu een zorg minder hebt.
    leuk dat je ook je ouders weer ziet nat zoveel tijd:)
    kun je naar uit kijken!
    veel suc6 daar!
    xxx mij

  • 26 Juni 2007 - 07:38

    Ger De Haan:

    Hallo Stefan,
    we zijn blij voor je dat alles naar wens gaat.Vorige week hebben Gerda en ik nog in je Coca Cola kamer geslapen omdat je vader(de professionele Bob)aanbood om te rijden naar een feestje bij Jos Smit.
    Zowel bij jou thuis als bij Jos was het erg gezellig.
    Zijn die vrouwen waarmee je werkt nou zo mooi en leuk of lijkt dat maar zo. In ieder geval ben ik, daar best jaloers op.
    Ja, het is inderdaad een leuke onderbreking van je verblijf daar, wanneer je je ouders en zus Marieke ontmoet ,dan kun je tenminste weer even onder " moeder's vleugels "bijkomen van alle horeca c.q. culinaire besonjes.
    Wij wensen je nog een goede tijd toe en.....hou't netjes!
    Hartelijke groeten van Ger en Gerda de Haan uit Callantsoog.


  • 26 Juni 2007 - 10:42

    Tante Marian:

    Hai "rising star",
    Wat 'n uren maak jij zeg! Maar je 'paycheck' zal je portemonnee goed vullen! Wees maar zuinig op je centjes!
    Aan de andere kant natuurlijk zeer vermoeiend, maar de schat aan ervaring die je nu opdoet is natuurlijk onbetaalbaar! Geniet van de kansen die je krijgt.
    Wat jammer dat het weer zo'n sfeerloze omgeving is, hoop voor je dat je nog wat van het land te zien krijgt, in september als je ouders en Marieke er zijn zal dat zeker lukken.
    Goed hè dat Marieke geslaagd is en meteen een baan heeft met een héle lange vakantie voordat ze gaat werken.
    Leuk dat je bijna iedere week ook met oma een praatje kan wisselen, en gelukkig dat de uitslag van de borstfoto goed is, oma (en wij) was heel opgelucht.
    Sander en Alice zijn met de kinderen in de Dordogne (Fr.) met vakantie en Robert Jan en Niki wachten vol spanning op de geboorte van hun zoon, hij moet nog wel even blijven zitten dat is beter.
    Vandaag de caravan inpakken (en wassen, strijken en boodschappen doen), morgen moeten we alletwee nog werken en do.ochtend vertrekken we voor 3 weken vakantie naar Bretagne. Het weer is van slag in Europa (in Griekenland bijv. hittegolf) en in Bretagne regenachtig / bewolkt en 14 graden! We hopen dat het beter wordt, anders zakken we meer af richting het zuiden en de zon. We hebben tenslotte ons 'sleurhutje' bij ons.
    Nou Steef, dat was het weer zo'n beetje, ik ga 3 weken uit de lucht en ben zeer benieuwd wat je ons na die tijd te melden hebt.
    Veel liefs en een dikke knuf van je tante en oom uit Tiel.

  • 26 Juni 2007 - 11:43

    Rochelle:

    Hey Steef.
    Ben blij dat je t nog naar je zin hebt daar. Je bent al bijna weer over de helft. Lekker he.
    Ik ben nu al 2,5 weekjes thuis. Geniet weer lekker van mijn moeder haar kook kunsten. Geniet er nog ff van, want het vliegt zo voorbij.
    Dikke Kus

  • 26 Juni 2007 - 13:02

    De Rentingjes:

    hahaha we willen je er heel graag bij hebben.. dus dat dat doen we wel voor je hoor.. dikke kus ons...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 48181

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: