Waar ik nu toch ben beland :S ??? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Waar ik nu toch ben beland :S ??? - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Waar ik nu toch ben beland :S ???

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

10 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ok ik had verteld dat het een uitdaging zou gaan worden, en dat is het cker.

We kwamen hier woensdag aan en moesten meteen aan het werk.

er worden hier 300 maaltijden per dag geserveerd. en daar zijn samantha collin(andere intern) en ik de managers van. Schema's maken, bestellingen doen(hele grote zo een 6000 dollar) en nu moeten samantha en ik maandag nog een bestelling doen, collin is naar huis voor 4 dagen, dus we hebben er een hele kluif aan.

Voor de rest hebben we het wel gezellig gelukkig. We hebben niet eens in de gaten als we in de avond engels tegen elkaar aan het praten zijn.

Maar goed ik ga zo slapen en bij jullie is het al weer morgen.
O ja Ik zit hier vandaag al weer 4 maanden. gaat echt snel.

Ik ga zo snel mogelijk me fotos uploaden van Jackson. Heb een trage verbinding dus daar moet ik de tijd voor nemen.

Na een fijne zondag nog en ik lees jullie berichtjes morgen wel!.

Mzzls

Stef

PS niet al te veel vragen he ;). hahah nee hoor mag gerust :)

  • 10 Juni 2007 - 09:51

    Rentings...:

    hooi steffiej..

    we zijn blij dat jehet zo naar je zin hebt. nou die maanden moeten wel ffe snel gaan nu want we missen je wel hoor..;)

    nou dikke kus van de hele familie RENTING!!!(K)

  • 10 Juni 2007 - 10:31

    Joy/wen:

    heey stef!

    super dat deze locatie beter is!!!
    klink inderdaad erg druk!!!!
    geniet er van!
    ben benieuwd naar de foto's:)
    dikke kus
    mij

  • 10 Juni 2007 - 19:23

    M@rgreet:

    Heeee Steef,

    Waar ik ben beland vraag ik me de laatste dagen inderdaad ook af,maar goed,dat is weer wat anders.
    Het is dus stevig aanpoten daar,dat heb ik inmiddels wel begrepen,maar ik ben er van overtuigd dat je met zoveel ervaring rijker straks weer terugkomt,dat het je achteraf allemaal is waard geweest.
    Tot de volgende mail,
    Groetjes Ton,Margreet,Joey en Berry!

  • 11 Juni 2007 - 09:56

    Raoul:

    Heeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyy steeeeeef nog ...11 dagen en dan ben ik er eindelijk. leuk dat je met sammy bent lijkt me leuker dan alleen!!! maar goed zie je snel
    mzzlss

  • 12 Juni 2007 - 14:55

    Trotse Vader/moeder:

    Stefan,
    Marieke is geslaagd, ze heeft voor haar presentatie samen met Lot een 8 gekregen dus feest 08-07(zaterdag)
    groetjes en hou je haaks "schipper" en groetjes aan Samanta,
    Papa

  • 18 Juni 2007 - 01:29

    Mik:

    eindelijk dan heb ik weer eens een laptop te pakken, ik heb je verleden week nog gesproken, maar ik weet nu wat van Amstel heeft geflikt.

    Hij heeft op de rand van hollywood en bevery hills een panthouse gekocht en kijkt over heel hollywood uit.

    Geweldig, als je ouders hier zijn moeten ze komen kijken, maar ik ben waarschijnlijk dan ook weer terug in de states, dus GEZELLIE!!!!!!!!!

    Ik weet dat je heel goed gaat en ik hoop dat er een geweldige baan voor je in de toekomst aan over houd.

    Voor de familie thuis. Ik bel jullie a.s. dinsdag want ik heb heel veel te vertellen.

    Allemaal een dikke kus

  • 19 Juni 2007 - 11:16

    Arnee:

    He steef, eindelijk ff tijd om jouw site te bekijken, wat hou je het leuk bij !!
    En wat leuk om alle reacties te lezen.
    Jij hebt het wel prima daar, gelukkig maar !! Wanneer kom je eigenlijk terug ?? Is het de bedoeling dat je uiteindelijk ook daar gaat werken of prefereer je toch ons kleine kikkerlandje ?

    Nou ik ga weleens wat vaker kijken, voorlopig de groetjes uit Hoofddorp
    van Arnee en Maxime

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 48190

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: