eindelijk wat uitdaging!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu eindelijk wat uitdaging!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

eindelijk wat uitdaging!!!

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

01 Juni 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een laatste dagje werken ben ik er helemaal klaar voor. Om weer terug te gaan naar Chicago.

Ze hadden hier wel leuk een afscheids feestje gedaan voor mij. Met een leuke ballon en een kaart met muziek en van iedereen een stukje tekst er in. Ook handen ze 24 Cup cakes voor me gekocht. Allemaal veel te leuk. Geeft je toch het gevoel dat je gewaardeerd wordt.

Ik kreeg aan het eind van deze middag een e mail van Gottfried dat ik woensdag samen met Samantha naar Indianapolis vlieg om daar een zinkend schip te redden. Er was een nieuwe kapitein maar die is vandaag, na 2 weken, van boord gesprongen. Wordt allemaal erg leuk dus. Maar weer eens wat anders dan waar ik nu ben.

Zondag gaan we met Mevr. Vermeulen wat eten in de avond en maandag het officieele gedeelte op het hoofdkantoor.

Maar goed ik ga even verder met me koffer in pakken.

Ik wil graag iedereen bedanken voor de leuke stukjes die jullie schrijven.

Dikke kus

Stefan

  • 01 Juni 2007 - 06:51

    Lous:

    hee moppie,
    wat fijn dat je het allemaal naar je zin hebt daar. maar uh.... hoe lang nog voor je terug komt?? vind het wel lang hoor!!! maar fijn dat je je zo vermaakt!
    nog veel plezier.

    dikke kus en knuf, lous

  • 01 Juni 2007 - 09:40

    Mam:

    Hey Kanjer,

    Wat leuk deze uitdaging!!! Dit is waar je voor gekomen bent toch? Is Sammy hier niet al twee maanden en moet ze alles daar alleen regelen? Dan heeft ze aan jou een goeie om te helpen, ik denk zeker dat jullie het daar voor elkaar krijgen, top man.

    Zondag veel plezier met Mevr. Vermeulen en ga maar lekker genieten van een paar vrije dagen met je andere kamergenoten.
    Komt Raoul nu ook mee? of nog niet?

    Vergeet morgen Oma niet te bellen ze wordt 82, zou ze heel leuk vinden!!!!!
    Ik ga straks voor de visite appelhapjes en mon chou taart bakken en ook maar wat zoutjes dus ik ben nog wel even druk, maar wel leuk om te doen.

    Gisteren heb ik Mik bijna 1 uur aan de telefoon gehad, over van alles en nog wat, was heel gezellig. Ze heeft het druk met de puppies van Louis, maar het is ook genieten zegt ze, ze kan er wel uren naar kijken als ze als een dolle met z'n 2en door de tuin heen rennen. En ze is uiteraard ook weer aan het schilderen buiten.Ze had een mailtje gestuurd met de foto's van de pups maar tot 3 keer toe is het niet gelukt ze weet niet hoe ze dat moet doen met een bijlage. Ik heb het geprobeert om uit te leggen maar het ging niet, jammer maar ik weet dat er een bruine en een zwarte is, misschien dat het Louis lukt om het door te sturen, we wachten maar af.

    Hier gaat alles o.k. Tante Marian en Ome Wim zijn ook weer veilig thuis gekomen vanuit Frankrijk, zijn gister avond om 20.00 uur vertrokken en waren vanmorgen om 05.30, onze tijd, weer thuis.

    Kira heeft gisteren bijna de hele bak met Cavia voer leeggegeten, toen ik met Marieke even naar het dorp was. Wij kwamen terug en de hele huiskamer lag bezaaid met groene brokjes en ze wilde wel heel graag naar buiten. Ze heeft verder niets te eten gehad, moet ze het maar niet doen, verder gaat het wel goed.

    Nog een nieuwtje, Esther de fysio van DFS is ook zwanger en krijgt als alles goed gaat in augustus de baby leuk he. Ik moest jou ook de groeten van haar doen en ook van Marijke van DFS.

    Nou, verder niets meer te vertellen we spreken je snel weer, dikke kus van ons.

    Goeie reis en doe voorzichtig!

    Pappa, Mama en Marieke

  • 02 Juni 2007 - 06:21

    Joy/wen:

    heey steef
    dat is idd heel wat anders
    klinkt leuk:)
    heel veel plezier:)
    xxx
    van mij

  • 02 Juni 2007 - 15:47

    Frank En Veroni:

    he man

    dat klinkt allemaal erg vet en idd een hele uitdaging maar daar hebben we alle vertrouwen in dat dat wel weer goed komt. als jij erbij bent lukt het wel.

    is het daar nu ook een beetje mooi weer of niet. hier in nederland is het erg lekker en bij ons tussen de vissen is het ver boven lekker, met een graad of 35.

    nou man ik spreek je laterzzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 48181

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: