over 2 weekjes bezoek , - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu over 2 weekjes bezoek , - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

over 2 weekjes bezoek ,

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

18 Mei 2007 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi hoi,

Over 2 weekjes op 1 juni vlieg ik weer naar Chicago.
Want 3 en 4 juni komt mevrouw Vermeulen. En als het goed is komt Raoul ook mee met mevrouw Vermeulen, dan zijn we met ze 7en. Nog gezelliger.

Hier is het wel ok. Niet echt reuze naar me zin of zo, dus hopen dat het na 1 juni beter wordt.

Voor de rest is het hier mooi weer en zit ik na 25 dagen werk eindelijk van me eerste vrije dag te genieten.

Ik zit nu heelijk in de zon te wachten op jullie leuke berichtjes.

Kus
Kus

  • 18 Mei 2007 - 20:29

    Zusie:

    Hee broertje,

    Jammer voor je dat je het daar niet zo naar je zin hebt, maar het is zo 1 juni.
    Ik ben nog steeds druk bezig met afstuderen en verder zit ik al 3 weken bij pap en mam. Vinden ze wel gezellig geloof ik.
    Ik heb een onwijs mooie zonnebril gezien, maar gelukkig niet gekocht. Hier is ie 260 euro en bi jou 159 dollar. Dus ik ga hem bestellen en dan laat ik hem naar chicago opsturen. Dan mag jij hem naar NL opsturen. Het scheelt 130 euro!!!
    Nou verder heb ik niks.

    XX Zusie

  • 18 Mei 2007 - 21:04

    Pap En Mam:

    Hey Kanjer,

    Inderdaad jammer dat het op deze property niet zo gezellig is als op je vorige adres, maar ja het kan niet altijd het zelfde zijn.

    Leuk dat Raoul nu ook komt, hebben jullie nog wel plaats voor hem dan in het appartement? En met Mevr. Vermeulen wordt het vast ook wel leuk, wat gaan jullie dan doen?

    Nog een paar dagen en dan mag eindelijk mijn gips eraf (heb er nu toch wel genoeg van)En dan maar weer naar therapie!! Ik hoop dat als we komen ik weer als een kievit loop (haha).

    Volgende week donderdag moet Oma naar het ziekenhuis voor het verwijderen van een galsteen (1 dag en 1 nacht opname) ik hoop dat als ze 2 juni jarig is weer een beetje opgeknapt is.

    Ik hoop voor je dat je lekker aan het genieten bent van het zonnetje en dat je nog veel berichtjes krijgt, alhoewel het hier in NL al 23.00 uur is dus dat zal wel niet meer lukken.

    Liefie we wensen je toch nog een fijne tijd daar in Jackson maak er maar wat van veel hugs en kisses van ons

    Pap en mam


  • 18 Mei 2007 - 21:09

    Joy/wen:P:

    heey steef
    gelukkig dat alles goed gaat
    echt minder dat je het hier niet echt naar je zin hebt.
    jeejtjeee....25 dagen
    dan heb je zeker een vrije dag verdiend
    ik ga stoppen moet nog even verder met leren

    liefs kus mij

  • 18 Mei 2007 - 22:49

    Peter:

    Hoi Steef, als je veel moet werken heb je natuurlijk amper tijd om ergens over na te denken maar als je vrij bent ja dan wel natuurlijk, je zus heeft gelijk het is zo 1 juni.
    En .... het is niet overal een feest om te werken maar ook dat wist jij allang!
    Enkele dagen geleden ben ik teruggekomen van een trip met Jeroen (allebei op de motor) door Engeland, we zijn in Calais op de trein gegaan en via Londen naar de grens van Wales, toen omhoog naar Manchester en daarna kwamen we in het Lake district. Vanuit dat district in het westen van Engeland zijn we overgestoken naar NewCastle Upon Tyne om vervolgens de boot te nemen naar Nederland.
    We hebben er van genoten, de foto's heb ik op mijn album.nl gezet.
    Zal ik je de link sturen zodat je de foto's kan bekijken?
    Maar misschien heb je daar allemaal geen tijd voor, zoniet dan krijg je ze eenmaal terug in Holland wel te zien.
    Nu genoeg gelult over mezelf, succes kerel en laat je niet gek maken.
    Groeten uit Santpoort, Ellen en Peter.

  • 19 Mei 2007 - 20:55

    Margreet:

    Heee Steef,
    Zo ik laat ook maar weer eens van mij horen.
    Jammer dat je het niet zo naar je zin hebt,maar volgens mij is dit wel een vreselijke leuke tijd voor je,als ik zo in het algemeen je mailtjes lees,dus ff deze tijd door en dan zullen er vast wel weer leukere tijden aanbreken.
    Hier in Hoofddorp wordt het zo langzamerhand knap saai,alles wat een beetje leuk en gezellig is,zit geloof ik nu in Amerika,een paar uitzonderingen daar gelaten.
    Ik hoop dat je het snel weer wat meer naar de zin krijgt,
    Zet 'm op,je kan het,dikke kus van ons allemaal.
    X,Ton,Margreet,Joey,en Berry

  • 25 Mei 2007 - 23:03

    Peter:

    Hoi Steef, wij gaan morgen (straks dus) op vakantie met de camper door Europa.
    Morgenochtend nog even de camper inruimen en dan is het zover. Ik stuur dan even geen berichten meer want de computer mee op vakantie zou voor mij een te grote verleiding zijn om toch nog even wat werk te gaan doen en ............tenslotte is het VAKANTIE.
    Zodra ik terug ben kijk ik weer naar de valgende belevenissen van jou, zet 'm op!! Groeten uit Santpoort, Ellen en Peter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 48183

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: