Stage bij de Holland America Line - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu Stage bij de Holland America Line - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Stefan Wabeke - WaarBenJij.nu

Stage bij de Holland America Line

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

22 Mei 2010 | Nederland, Hoofddorp

Dag lieve mensen,

Het is geen Australie geworden maar. . . . . een stage op een cruise schip van de Holland America Line, de ms Noordam. die zal gaan varen vanaf 26 Juli vanuit Barcelona in het Middellandse Zee gebied tot 18 oktober en zal dan inclusief mezelf vertrekken naar Ft. Lauderdale, Florida, om daar in de wintermaanden in de Caraïben te gaan varen. Deze stage is voor 99% zeker.

Ik ga nu de mangel in van; aanvragen van een visum, medische keuring, inentingen, enz.

Ik zal jullie laten weten wanneer ik alles zeker weet.

Tot snel,

PS, ik heb ook een retourtje Milaan geboekt voor 2 daagjes in Juni 21/23.

voor maar 30 euro, Ik zeg: "niet gaan is duurder ;) "

  • 22 Mei 2010 - 16:48

    Margreet:

    Nou,klinkt niet slecht in ieder geval,mocht je nog een logeer adres nodig hebben in Ft.Lauderdale,dan heb ik misschien nog wel wat voor je.

    Enjoy,Kus Margreet

  • 22 Mei 2010 - 18:26

    Peter Hoeben:

    Hoi man, geweldig nieuws natuurlijk, we blijven graag op de hoogte.
    Succes, Ellen en Peter.

  • 23 Mei 2010 - 17:54

    Joan:

    Hey mop! Heel veel plezier! EN geniet ervan! :) xoxo

  • 24 Mei 2010 - 10:53

    Marijke:

    wow stefan wat een leuk stageproject. heb altijd al willen cruisen.

    goed man, ik ga je volgen

    gr marijke

  • 24 Mei 2010 - 11:06

    Sam:

    Gefeliciteerd met je stage :) ben stiekem alleen jaloers op de plaatsen die je gaat bezoeken maar toch ben ik blij dat ik het zelf niet gedaan heb haha! Maar denk zeker dat het erg leerzaam is. Anyway als je op Aruba bent en je mag van boord dan moet je me even een belletje geven :) heb ik zoiezo nog wel een logeer adresje voor je :) en anders gaan we ff feesten! (en als je op curacao stopt kan je Rianne opzoeken haha)

    X Sam

  • 30 Mei 2010 - 13:32

    Tante Marian:

    Hey jochie,
    ik had je natuurlijk al een smsje gestuurd met onze felicitaties, maar toch.........ik vind het ook leuk om op je site te reageren.
    Normaal hebben we bijna geen contact, maar op deze manier vind ik het wel leuk om van je wetenswaardigheden op de hoogte te blijven.
    Verhalen (van anderen met ervaring) hebben we natuurlijk al genoeg gehoord, maar behoudt de goede spirit!
    Een wijze raad van je 'ouwe' tante: Vergeet nooit waar je voor staat in het leven en vaar de juiste koers!
    Tot de volgende mail.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

gaat 26 juli varen op de ms Noordam vanuit Barcelona en is 17 januari weer terug

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1580
Totaal aantal bezoekers 48145

Voorgaande reizen:

26 Juli 2010 - 17 Januari 2011

Stage op de ms Noordam 2010

09 Februari 2007 - 22 December 2007

Stage 2007 USA

Landen bezocht: